KTM(antagligen soppaproblem)

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
Tjena, idag drog ja iväg efter att ha tvättat hojen på en vanlig runda runt stan, efter 700 meter så började hojjen hacka som att den inte fick soppa. Smart som ja va , drog ja på soppa kranen direkt (glömde slå på den när ja for iväg) men hursomhelst så vela den ändå inte gå, så ja drog upp hojen på trottoaren. Kickade förjäves, drog i choken, då startade den efter ett antal kick. Men när ja slår av choken igen, då dör den, slår på då går den, slår av, då dör den. Och så var det hela tiden tills ja rullade hem fanskapet och svor som vanligt. Vad kan felet vara? den får ju soppa eftersom den går på choken hela tiden, och gasen låter som den ska, dvs kluckar lite när man vrider på rullen... :va snälla kom med tips om vad som ska göras!! :confused:

Kolla efter vatten i luftburken å sen kan du ju flöda genom soppa genom förgasaren så du vet att de inte e nå vatten i.

händer samma för mig när jag stänger av hojen efter att bara ha kört en kort bit så den inte hunnit bli riktigt varm än, men löser sig efter jag gasat ett tag med choken uppe.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back