Ktm 990 sm

Jag åker oxå original, och funderar på att byta till något som hörs lite mer :)
Men vill man ha 2->1 system? Ser det inte lite naket ut på den sidan som blir utan?

Jag pratade med Beviks om detta, de ville såklart sälja färdigt kit med rör och ny mappning. Men jag vet inte om jag vill lägga 20 000:- på det.

Någon som har några erfarenheter av 990 med annat system? Är det i närheten kanske man kan hälsa på och ta en kaffe samtidigt? ;)

Jag gömmer mig i skogen mellan Linköping och Motala...






härligt! min hoj är helt orginal så nu känns som ett par pipor skulle behövas handlas in!

vart kan man hitta billiga pipor från mivv eller gpr?


Jag hade kollat om man kan ta system via Tyskland.

http://www.gpr.it/prodotti.htm

http://www.ktmshop.se/index.php?parts=y&hideleft=y&id=289&c=C086260811

http://www.motohooliganperformance.com/store/index.php?route=product/category&path=37

http://www.adventure-spec.com/shop/...vic-wings-leo-vince-fmf-neptune/prod_224.html[/QUOTE]
 
Provkörde en -08 och blev frälst.
Undrar varför jag setat på plastraketer o plågat mej ?
Gissar att det kan bli kul att köra igen.
Har inte känt en sådan härlig växellåda som växlarna bara klickade i ????
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top