kasal
Medlem
- Gick med
- 3 Oct 2007
- Ort
- Falkenberg
- Hoj
- Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Det är ingen 950R i annonsen, de är en vanlig SM. Ser ut att vara ett fint exemplar dock. Snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om!
köp en 990 istället. Att det är en 950R som du länkat till spelar ingen större roll.. 990vanilia är vassare ur alla synpunkter whatever! + att du kan få en 990till ungefär samma pris
chech this..http://www.blocket.se/stockholm/Ktm_990_sm_29469970.htm?ca=13&w=3
eller
http://www.blocket.se/alvsborg/Ktm_990_supermoto_29843125.htm?ca=13&w=3

Den i Stockholm, sitter det slip on på den eller är det original? Om inte så är ju även det en kostnad som måste räknas in för vem åker omkring med originalystem![]()
Nevermind
What?
Är så sjukt sugen på att köra hoj....
Den i Stockholm, sitter det slip on på den eller är det original? Om inte så är ju även det en kostnad som måste räknas in för vem åker omkring med originalystem![]()
). Är ny sumoägare och vill nu byta dämpare. Jag har hittat leo-vince på nätet för ca 5K.Jag åker omkring med orginaldämpare. Det har jag gjort hela sommaren (min första). Är ny sumoägare och vill nu byta dämpare. Jag har hittat leo-vince på nätet för ca 5K.
Är det något att ha?
Passar dem direkt, eller krävs en massa ombyggnad?
Det är främst ljudet jag vill åt. Det är tillräckligt med effekt för mig just nu iaf.
Tycker Leo-pipor är jävligt prisvärda, bara skruva dit MEN du bör justera förgasarna och ta bort sas och epc efter bytet
Finns massor skrivet i tråden sedan tidigare ang sas, epc och bestyckningen...

Tack för det snabba svaret. När jag köpte hojen i vintras så sa säljaren att strypningarna är borttagna, så jag antar att han menade det du nämnde om sas och epc.
Har du leo-vince? Om du har det- är det bra ljud? Är så trött på mitt lilla väsande därbak![]()
Jag åker med Leo-vince och är riktigt nöjd. Kan rekommendera att dreva ner ett kugg fram också så får du en ännu roligare hoj!![]()


Hojen var inte ombestyckad när bilden togs därav insatserna. Nu ligger dom i kartongen igen där dom hör hemmasom ovanstående skrev så måste du ju dela med dig av skönhetssången å d gör du ju inte med dom där hemska pluggarna i.
bort me dom så de blir öppet å luftigt.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |