Ktm 950 sm

Någon här som har pimpat sin 950 mörkblå?!:va
Kom en på lunchen som hade bos rör och den var mörkblå med vita ktm märken.
han inte knäppa bild tyvär.
såg helt ok ut

/Freddan

Det gör min med :va

Min med!:mad: den drar dessutom en hel del olja, jag vet att det står en del i tråden om detta men vad är normalt och vad är för mycket???

[1. robbanh
2. b-rude
3. ec2bme (om det blir efter denna veckan, hinner inte före det)
4. Ling (Beroende på vilken dag och tid =) )
5. peson78
sex.fimparn(men kan inte denna helgen):fyllisar
7.
8.

När smäller det? Vilka kan i veckan eller till helgen?

Nån mer kanske vill vara med?

Last edited:
Min med!:mad: den drar dessutom en hel del olja, jag vet att det står en del i tråden om detta men vad är normalt och vad är för mycket???

Min drar inte märkvärt med olja och svettas heller inte från cylinderfoten.
En kompis med 950 SE fick nya packningar på garanti så den ska absolut inte läcka där.

Sen vad som är normal oljeförbrukning vet jag faktiskt inte, men det kan ju helt klart vara värt att ta en titt på nivån lite då och då.

John

Är det någon här som ändrat position på växelföraren? Jag tycker att den sitter litet väl högt upp och bråkar en del med mig.

Är det någon här som ändrat position på växelföraren? Jag tycker att den sitter litet väl högt upp och bråkar en del med mig.

Jepp tyckte också den satt väldigt högt så jag flyttade ned den lite men känner fortfarande att den är lite för högt upp så jag ska flytta ner den ännu mer. Tycker det är svårt å nå när man wheelar...(inte för att jag kan de nå bra :p)

Good good. Då är det inte bara jag som haft problem med den då. Nu ska här hem och flyttas på växelföraren.

Någon här som har pimpat sin 950 mörkblå?!:va
Kom en på lunchen som hade bos rör och den var mörkblå med vita ktm märken.
han inte knäppa bild tyvär.
såg helt ok ut

/Freddan

Jag har oxå sett den, den har stått nere vid spybar på stureplan. Har studerat den på nära håll, riktigt schysst. KTM dekalerna är i silver på den blå plasten.

:tummenupp

Håller väldigt mycket med :)
Men snälla ni, den här tråden handlar om 950SM/SMR, inte om samåkning. Kan ni inte ta detta i någon lämplig tråd under 'Träffar och Samåkningar' i stället.

Fälgstripes

Ni som har satt på fälgstripes på era hojar, hur har ni gått till väga? Har köpt KTMs uppsättning för Sumon o tänkte sätta på dem till helgen. Har inte möjlighet att plocka av fälgarna. Använde ni såpavatten på först eller e d bara att smacka på dem direkt? Skulle uppskatta lite stalltips så man inte klantar sig.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar