1: Cutsen
2: Jefla ghey
3: 500 mil
1: Cutsen
2: Jefla ghey
3: 500 mil
1: redan provat
2: haahahha
3: tack för svaret.
Men gärna mer tips om punkt 1 samt 2 tack
Var det nått sånt här du menade?
I sådana fall finns det hos din KTM återförsäljare typ Lelles,
Finns bara till cross maskiner alltså 18-19" bak och 21" fram!
men med lite vilja så går det ändå
Kostar typ 360 spänn.
Roligt att du har bobinner men biltemas depåstöd utan
Var det nått sånt här du menade?
I sådana fall finns det hos din KTM återförsäljare typ Lelles,
Finns bara till cross maskiner alltså 18-19" bak och 21" fram!
men med lite vilja så går det ändå
Kostar typ 360 spänn.
Tja
nu har jag blivigt med en ktm 690 sm -08
en liten första fråga.
någon som vet vad detta är?låg i väskan med manual osv osv.
säljaren hade inte fått något keycard påstår han ?! har fått båda nycklarna, manual och allt övrigt som låg i "portföljen" tror ni lelles kan skaka fram det?
Grattis till ett bra köp!
Det är en hållare för nummerplåten..
aha, ersätter den på något sätt jätte plast-skylthållaren?
Edit: 1 hur har ni löst det med puckar vid hjulaxlarna? är ju inte ihåligt så det går inte att trä igenom en gängstång och fästa skateboardhjul?
2. drar den någon olja när man wheelar?
Bilden du visar ligger som skydd under sadeln så inget skit ska komma in i luftburken.
Du måste borra hål i dom täckta muttrarna.
Oljan behöver du inte bry dig om, min drog inte en centiliter på en hel sommar
Tja
nu har jag blivigt med en ktm 690 sm -08
en liten första fråga.
någon som vet vad detta är? låg i väskan med manual osv osv.
säljaren hade inte fått något keycard påstår han ?! har fått båda nycklarna, manual och allt övrigt som låg i "portföljen" tror ni lelles kan skaka fram det?
Gräver du i väskan hittar du säkert en röd reflex också, den svarta plastbiten skall sitta bakom nummerplåten och hålla reflexen.
aha, avancerade grejer
Edit: det vart att klistra fast en reflex på nrplåten ist, vart ju ännu mer gay med plastsaken än vad det redan är.
Jag skulle flytta över minna acerbis barkbusters från gammla hojen till 690in men på högersida tar ju bromsslangens infästning till behållaren i fästet som sitter på styret till barkbustern
vad jobbigt att lufta bara pga att man måste lossa bromsslangen för att vinkla om den.
Någon som har haft liknande problem?
Nu har jag prexist tjaxxat en 640 (med 660 förknasare) men blev sjuuuuukt sugen på en 690 när jag va förbi Tepsa och kollade på hans. Tyvärr han jag inte provköra den idag (men tack ändå Matti).
Hojen är nästan estetiskt fulländad. Kunde vart lite mindre klumpig ljuddämpare bara. Tepsa hade ändå Akrat på, men jag tyckte att även det kunde va lite mer slimmat.
Jag har lagt in en sms-bevakning på KTM 690 SMC på blocket.... få se om det dyker upp nåt bra över vintern. Tips emottages annars tacksamt via PM.
Skönt häng på Rapidos öppet hus!
Idag höll Rapido MC, Stockh... |
|
Högsta antalet viltolyckor på tio år
Under 2023 inrapporterades ... |
|
Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland
Foto: Miles Holden Värva... |
|
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb
Den 3 augusti i år har Hyde... |
|
Dags för 50:e Custom Bike Show
Lördagen den 1 juni är det ... |
|
Varning för potthål
Foto: STR/Hanna Maxstad ... |
|
Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride
Söndag 19 maj är det dags f... |
|
Ola Stenegärd på MC Collection
Sverige har begåvats med et... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |
|
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest
Under tisdagen presenterade... |