Ktm 690

Och vad är det som är så illa nu då? :fakta
Vi säger såhär, för 64 000 kr så får du en 07:a på claessons med ett häftigt ensidigt helsystem med lazer delar, färdig mappad. Skit i alla äckliga orignaldämpare och allt vad toklånga acra till 950 heter. Eller var smart köp en 690 smc för det ska jag.
 
Vi säger såhär, för 64 000 kr så får du en 07:a på claessons med ett häftigt ensidigt helsystem med lazer delar, färdig mappad. Skit i alla äckliga orignaldämpare och allt vad toklånga acra till 950 heter. Eller var smart köp en 690 smc för det ska jag.


Japp.. man har ju några månader till att fundera på vad det får bli, tack för tippset. Motard är en helt ny värld för mig. :rock
Förresten orginaldämparna är inte äckliga,de är läckra. :D
 
En liten fundering..

Ni som har satt på rör och mappat, är det nån av er som trixat nåt med luftburken? Har svårt att tänka mig att den är optimerad..!

Så, hur ligger det till?
 
Tack! då är det lika bra att bli polare med borren:tummenupp



Mvh Dan
 
En till tanke; ska montera akra helsystem, ändra mappen, stoppa i ett k&n luftfilter, bryta upp luftburken en smula, fimpa stypningarna.. Är det nåt jag missat? Några indianknep? Vad har Ni andra gjort?



Mvh Dan
 
nu vet jag inte om jag är ute och cyklar, men en tanke flög genom skallen..!
Hur skulle det vara om man (jag) tog och skruvade på en framstänka samt kompl. lyskåpa från en 690 smc på min sm. bör ju vara samma styrkrona så fästen finns ju isf!

åsikter?
 
näädå näbben är häftig... håll dig till den... och ja just det såg ídag att det kommit upp nya powerparts till 690´n så vad sägs och en skid plate???:tummenupp
 

Bifogat

  • hasplåt.jpg
    hasplåt.jpg
    40.3 KB · Visningar: 114
Hörde nyss på -rosen-'s 690 med full-acra! Sköööönt ljud! :banana
 
nu vet jag inte om jag är ute och cyklar, men en tanke flög genom skallen..!
Hur skulle det vara om man (jag) tog och skruvade på en framstänka samt kompl. lyskåpa från en 690 smc på min sm. bör ju vara samma styrkrona så fästen finns ju isf!

åsikter?

Jo men grejen är att det inte är samma instrumenthus, det som sitter under anknäbben är alot mycket större än det på smc'n... tyvärr...
jag har funderat lite på duke3:ans ljuse, om det skulle bli snyggt kanske?
 
skumt, jag hade fått för mig att det va samma hus, men så är det alltså inte..! jaja, jag kör ju inte långsammare för att hojen har lång näsa.. som tur är ;)
 
den va ju fin... men det var ju en jävla tid den stod och jäste hos JE... lite synd att det är så jävla trångt mellan piporna....
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top