Precis! Som vi snacka om på slt
Auspuff alá Sxv hade blivit riktigt grüümt!
hehe det du kom på hade blivit sjukt snyggt
hmmm man kanske skulle kolla runt bland metallarbetarkontakterna om någon är sugen på att leka lite Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis! Som vi snacka om på slt
Auspuff alá Sxv hade blivit riktigt grüümt!
hmmm man kanske skulle kolla runt bland metallarbetarkontakterna om någon är sugen på att leka lite Det borde ju funka, tycker man. Massa värmesköld osv. Kan man ha highpipe på sportisar och aprilia borde det funka här med.
Synd att du inte är smed![]()
och sen känns det inte värt när jag tjöpt ett fett dyrt auspuff redan 
testat att se hur fort den går vid 7-8k på 6an?
Fick punka på 690 bakhjul på g till jobbet idag. Man tog en omväg till jobbet som vanligt och mitt i allt sjunker rumpar på hojen och den börjar slingra sig. En spik hade gått in i däcket, men nu slapp man jobba hela dagen
![]()
Ha! På tal om punka så var det en lastbil framför oss idag som small ett däck på släpen och skickade däcket som en misil på min firmabil, snacka om att det small ala bagdad. Hehe. Min kolega fick nog byta kallsingar sen.

mina slipon blir/är monterade nu... ska hämta hojen vid 17;00 tiden såå jävla gott...![]()

det é helt sjukt... och gången är deffinitivt bättre har inte kännt särskilt mycket på den men den är rappare än innan och inte lika känslig vid gasavslag... men jag är sjukt nöjd iaf.ja ja såhär ser min hoj ut nu iaf och jag ber om ursäkt för mina backspeglar men dom har räddat mig ifrån en Weelande hornet ett flertal ggr![]()
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |