Ktm 690 smc r 2012

Det gjordes en hel del uppdateringar till 2012. Så du ska nog inte räkna med för mycket. Möjligtvis att dom byter dekaler, men inte ens de är troligt. Det verkar som dom kör samma tema i två-års-etapper nämligen.
2008 och 2009 var samma hoj.
2010 och 2011 var samma hoj.

Har du ju faktiskt rätt i. Synd, hade hoppats på iaf nya dekaler till nästa år. Inte för att -12:an är ful men för att det skulle bli lite skillnad på dem iaf, finns en risk att jag beställer en till nästa säsong.
 
Har en liten fundering, köpte en 690 smc r och undrar ifall jag måste skicka in ägarbyte till ktm också? Det har väl ingen betydelse med garanti eller något?
 
Någon som har en färsk bänkkörning med EVO1 kittet?

Orginal verkar Motorrad med korrigerade Motorpållar fått 70 Hk med 690 cc vilket borde motsvara ca 60 på hjulet.
MY11 med 654cc utvecklar ca 55 hk bak.

690_smc_r_dyno.jpg
 
Jag kör orginalfilter och evo 1 lock och fick en enorm effektökning i mellanregistret.
Kostade dessutom endast 300kr för locket.
Sen kör jag också en modifierad evo 1 mapp med höjd tändning och bränsle, går som ett skott nu :).
 
det får inte komma en ny model -13.
jobbigt att man blir sugen att byta hoj.

2o14 då kab det bli aktuellt att byta för min del.
 
Jag kör orginalfilter och evo 1 lock och fick en enorm effektökning i mellanregistret.
Kostade dessutom endast 300kr för locket.
Sen kör jag också en modifierad evo 1 mapp med höjd tändning och bränsle, går som ett skott nu :).

Något du upplevde eller mätt i en bromsbänk?
 
Inte mätt i bromsbänk nej . Men skillnaden var enorm !
Inga problem att dra upp hojen på ett hjul på 4an utan koppling med orginal drevning.
Var orginal när jag köpte den och nu med wings , evo lock och modifierad evo 1
Mapp är det en ny hoj!

Vridet ökas markant så fort man ger hojen lite mer luft :).
 
funderar om jag ska beställa ett nytt mvd motardställ eftersom det är så bra pris.
eller om jag fixar däck,drev o små saker till fälgarna och det nya dekalkittet????
 
Har äntligen fixat till hojen lite med diverse eloxerade delar, dekaler och skumfilter. Nu är den 100% redo för 2013. Längtar!! Hur går det för er andra? modifikationer? släng gärna upp bilder :)
 
Det kommer bilder på den! Vad har du för delar som ska på din hoj Husse? Förresten, hur ändrar man användarnamn? Tänkte inte riktigt klart när jag gjorde min profil!
 
Det kommer bilder på den! Vad har du för delar som ska på din hoj Husse? Förresten, hur ändrar man användarnamn? Tänkte inte riktigt klart när jag gjorde min profil!

lite nya fälgar, däck,drev o skivor.
dekaler kanske lite orange alubling??

finns en tråd där man byter namn hittar den inte nu.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top