Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såååå... Hur går 690 gentemot en 660 nu? Tycker mest ni klagar på att den är slö![]()
Idag vart man en stolt ägare till en Ktm 690 smcOrkar ej kolla tillbax, men vart har ni era försäkrade ?
mvh voltman!
Idag vart man en stolt ägare till en Ktm 690 smcOrkar ej kolla tillbax, men vart har ni era försäkrade ?
mvh voltman!
Det enda jag saknar nu som oxå vore klockrent är en liknande med åtdragningsmoment information.
jag kudne få ktm 690 smc + acra+1 service+nedstrypning till mellan... Tycker ni jag ska handla? Dem har ju så jävla kasst andra hands värde![]()
(du får tänka på livskvalite o nöje istället för det är en trevlig hoj)
Efterlysning av kontaktstift till kontaktdon tillhörande kTM 690 smc.
Nån vänlig själ som kanske har nåt bra tips på vart jag kan finna dessa![]()
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3719897#post3719897
Du kan inte hitta hela kabeln i sprängskiss-PDF:en?
Om du hittar art-nr på kabeln så är det bara att söka på http://www.karlstrommotor.se/
Annars tycker man ju att det borde gå på garantin?
Hittar inte riktigt exakt,eller lite svårt att se på sprängskissen-PDF:en
Sidan 22 där. Verkar som det hänger ihopa det mesta och inga specifika nr osv på kontaktdon.
Möjligt att det är så illa att de byter hela.
På verkstan sa dom att det var kabelbrott och att de hade löddat ihopa det.De nämde med att det var kort med sladd kvar där de gått av.Garanti grej.
Dock höll det bara nån km efter att jag lämnat verkstan så nu har jag pillat av det själv och sett att det var nog ingen vidare löddning och att sladdarna lossnat igen.
Jag ska höra med dem igen om de har nån lösning innan jag själv gör nåt.
Hade jag bara fått tag i stiften som jag söker så är det bara o fixa ihopa det själv.
Annars lutar det åt att jag sätter på en skarvhylsa på befintliga sladdar och förlänger sladden så jag har marginal om brott skulle uppstå igen.
Och sedan löddar själv på sladdändorna på stiften.
Tyvärr nog lite svårt att bända upp stiften o åter klämma dig sladd,stiftet är typ pressat över kabeln.
84500kr sry vart ltie stressad![]()
Ursäkta men, Varför håller du på med sladden själv?
Det är ju GARANTI.....de lödde skiten som pajade igen omgående...hade det vart jag så hade de fått fixa fram en ny kabel från ex vis en annan hoj de har på Mc firman pronto...PUNKT.
Tänk på att om du grejar själv så kanske inte garantin gäller sen ifall de upptäcker att du pillat på det.
http://www.blocket.se/vi/14712182.htm?ca=6_s är ju 25.000:- billigare så det borde du tjäna på även med accra strypning och service.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |