vOLt
aeronautica militare
prova en 690 smc igår och vill säga att jag inte direkt var imponerad av den... vibrera kuken samt att den va så jevla oskön att sitta på. Motorn låter som att den ska rasa vikken sekund som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prova en 690 smc igår och vill säga att jag inte direkt var imponerad av den... vibrera kuken samt att den va så jevla oskön att sitta på. Motorn låter som att den ska rasa vikken sekund som helst.
prova en 690 smc igår och vill säga att jag inte direkt var imponerad av den... vibrera kuken samt att den va så jevla oskön att sitta på. Motorn låter som att den ska rasa vikken sekund som helst.
här é min enduro med svart plast och orginal dekaler fram PS:ade bort speglarna för att slippa gnäll och det blev snyggare också

Hoppas att det är lugnt sniff att jag lägger upp din länk här http://www.divshare.com/download/4371674-d19
Hoppas att det är lugnt sniff att jag lägger upp din länk här http://www.divshare.com/download/4371674-d19
Det har säkert nämnts tidigare i tråden, men hur känns den i jämförelse mot en Husaberg 650? Vad är det för pengar i svart plast? tror inte bus husan tar ny 690 smc men får la testa när ja möter någon![]()
Det enda man kan SE som direkt nackdel är avgassystemet, fult som stryk.
ja vad ska man säga husa lika med skruva vill man tävla köpa aprillia 550
vill man leka å ha förbannat kul nästan vibbrations fritt+ skruv fritt köp ktm 690 smc + akra....![]()
hmm borde fan ha betalt för detta![]()
ja vad ska man säga husa lika med skruva vill man tävla köpa aprillia 550
vill man leka å ha förbannat kul nästan vibbrations fritt+ skruv fritt köp ktm 690 smc + akra....![]()
hmm borde fan ha betalt för detta![]()
Jo, det har ju tydligen alla SM-förare förstått...
När ska folk inse att de rejsigare hojarna (husa, 560, sxv osv) är så jämrans lika prestandamässigt att komma med uttalanden som att den ena steker den andra osv bara är skräp!!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |