KTM 690 SM styling-tråden

Beställde en sådan jag med nu.
:D

lägger upp bild senare.


man får med en plaststjärna att sätta plåten på om man vill... men jag sket i den och borra nya hål mitt i plåten
tyckte skylten kom för långt ner/ut om man använde den :huvet
 
Såhär ser min ut just nu.
Blev bra med Skylthållaren, blev dock lite hål i skylten. Kanske beställer ny sen.
Snart dags för nya däck och snart dags för uttagning av hoj.

Ska montera K&N Panelfilter efter att jag kört några mil för att se om det blir någon skillnad.

tail.jpgtail2.jpg
 
Last edited:
Har ni tips på några snyggare backspeglar?

Tror jag är för beroende av speglar för att kunna ta bort dom.
Men det är ju onekligen mycket snyggare utan speglar.
 
Funderade på en sak.
kedjan är lagom spänd när jag mätte.
men hur pass bra är det för kedjan om jag har skjuts på hojjen?
Den är rätt spänd när jag själv sitter på den -95kg
sen om frugan ska med blir det 50kg till. risk att kedjan går av?
 
spännande! tvång på rapport efter test! :D

kan säga efter endast några kilometer att hojen känns bättre på något sett som jag inte kan beskriva efter endast några kilometer.
Men det är ju känt att acra-mappen är alldeles för snål. Så jag gissar att den får mer bränsle. Den känns lite mer rappare på gasresponsen oxå.

Får återkomma med en utförligare rapport efter lite längre test...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top