KTM 690 SM styling-tråden

Var köper man stripes som har KTM-loggan utmed hela??
 
Ingen som har en Tail Tidy till salu.
eller nått fäste som kan användas istället.

Kanske är lätt att göra själv?


edit:

Vart har ni köpt era miniblinkers?
 
Last edited:
Blir nog att jag byter till mig en SMR nästa vecka... :yoparty:banana

Det som skall "pimpas"

* Öppet luftfilter
* Pimpstar dekalkit
* Rimstripes (egendesignade)
* Omdrevning
* Byta till orangeat styre + styrhöjare
* Byta till SMC framlampa och framstänka
* Kraschpuckar
* Rensa bakdelen

* Eventuellt rallykam + PC

SXS08450700.jpg
u6951397.jpg
590100510XX04.jpg
 
Last edited:
Blir nog att jag byter till mig en SMR nästa vecka... :yoparty:banana

Det som skall "pimpas"

* Öppet luftfilter
* Pimpstar dekalkit
* Rimstripes (egendesignade)
* Omdrevning
* Byta till orangeat styre + styrhöjare
* Byta till SMC framlampa och framstänka
* Kraschpuckar
* Rensa bakdelen

* Eventuellt rallykam + PC

View attachment 349819
View attachment 349820
View attachment 349821
jasså var Aprilia DD så kul ? :D Men varför inte köpa en SMC istället för en tråkig 690 sm/r
 
Finns inget där som behöver sitta fast, varför krångla till det.
I mitt dekalkit ingår en stor dekal som täcker hela bakdelen. Funkar klockrent.

Får bli ngt liknande!!:tummenupp
Här kommer en färsk bild på min nya!
 

Bifogat

  • 389516_10150612526644966_736764965_11907154_1231461333_n.jpg
    389516_10150612526644966_736764965_11907154_1231461333_n.jpg
    133.5 KB · Visningar: 194
Nu jävlar skall det bli fart i denna tråden!! Nu skall det pimpas!!!
:yoparty:Bugar
 

Bifogat

  • 386504_10150613085524966_736764965_11908857_591733414_n.jpg
    386504_10150613085524966_736764965_11908857_591733414_n.jpg
    153.3 KB · Visningar: 221
  • 389516_10150612526644966_736764965_11907154_1231461333_n.jpg
    389516_10150612526644966_736764965_11907154_1231461333_n.jpg
    133.5 KB · Visningar: 149
  • 590100510XX04.jpg
    590100510XX04.jpg
    21.4 KB · Visningar: 119
  • u6951397.jpg
    u6951397.jpg
    5.5 KB · Visningar: 117
  • SXS08450700.jpg
    SXS08450700.jpg
    10.9 KB · Visningar: 138
  • stars ktm.jpg
    stars ktm.jpg
    53.6 KB · Visningar: 131
Känns knepig. Ser ut som plattan, eller vad man ska kalla den, över svingen är PS'ad. Den ser liksom ut att sväva över svingen på nåt vis...

Enligt forumet jag hitta den i "I boxed the swingarm with a type of nylon sheet, and then wrapped it with 3m di-noc carbon sheet".

Ja kanske lite onödigt men helheten är cool tycker jag... rejsigt:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top