Hej!
Är ganska ny inom detta ämne, tänkte nämligen köpa min första hoj om ett par dagar. Jag har redan bestämt mig att det ska bli en supermotard som man ej ska behöva skruva med mycket. Utan en man spenderar mer till på sadeln.
Funderar på att köpa en KTM 690 sm -08, men skulle vilka veta fördelar samt nackdelar med den.
Skriv allt mellan himmel och jord som har med denna hoj att göra!
Mvh Viktor
Är ganska ny inom detta ämne, tänkte nämligen köpa min första hoj om ett par dagar. Jag har redan bestämt mig att det ska bli en supermotard som man ej ska behöva skruva med mycket. Utan en man spenderar mer till på sadeln.
Funderar på att köpa en KTM 690 sm -08, men skulle vilka veta fördelar samt nackdelar med den.
Skriv allt mellan himmel och jord som har med denna hoj att göra!
Mvh Viktor
å det är fan så mycket roligare...men de beror ju på vilken sorts åkning man gillar...jag gillar att sladda å hjula mm och inte att åka touring. Ifall du gillar kortare svängar med mycket fart å bus i så ska du köpa en ktm 525, husqvarna 510, sherco 510 eller liknande. Gillar du att åka runt på en 150kg stål åsna som enligt mitt tycke varken är en bra touring maskin eller lekmaskin så kan du ju köpa en 690 eller liknande! Det var min åsikt de