Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tog mig en lång på 55 mil med motarden i helgen, ganska så hård körning. Stax innan jag kom hem så började det vina ordentlig från motorn, tyvärr inget att spela in ljudet med. Men det låter lite som en volvo 740 motor/fläkt. Den har gått 1500 å skall ändå in på service, men jag tänkte höra mig för här först.
är det något som har något förslag på vad det kan vara..? Ventiler.. Lager?
Tacksam för alla förslag.
helrenovering
Något lager måste ha rasat och, snälla Gud,
, låt det stanna vid det..! Även om jag misstänker att det är värre än så.-Snart ska jag ställa av hojen.
Hojen kmr stå på en balkong (snöfri) = "Det kan bli kallt i vinter"
Något speciellt jag ska tänka på när jag ställer av den för vintern förutom Glykol i kylaren?
Snart ska jag ställa av hojen.
Hojen kmr stå på en balkong (snöfri) = "Det kan bli kallt i vinter"
Något speciellt jag ska tänka på när jag ställer av den för vintern förutom Glykol i kylaren?
Om jag inte minns fel så står all du behöver veta om långtids förvaring i handboken![]()
har ingen![]()
Håll hojen så torr och ventilerad som möjligt så är det nog lugnt. Inte låta den stå insnöad och heller inte något tätt plastskynke som håller hojen konstant fuktig.
funkar exvis 590.11.081.000, 584.11.047.000 på en -04 eller måste man köpa hela kabelstammen komplett för endast ~1200 spänn
. Hej
Hjälp mig. Jag har tittat på en 660 -04 1400mil. Den ser ut att vara i fint skick men milen skrämmer mig. När börjar delar i motorn att ge upp, kolv, lager, osv?
Tacksam för svar

sladdade och hade en ungefär likadan vinkel som Paser har på sin visningsbild fasst med bakändan på mc:n över på de motsatta sidan av vägen.

Hej
Hjälp mig. Jag har tittat på en 660 -04 1400mil. Den ser ut att vara i fint skick men milen skrämmer mig. När börjar delar i motorn att ge upp, kolv, lager, osv?
Tacksam för svar
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |