Ktm 660

Här körs det för fullt! 7 grader och strålande solsken:D

bmwjohan skrev:
2671904 kör ni något med era 660'is nu eller står dem i vinterförvar?
jag kör fortfarande med min varje dag. på julafton ska jag ta en rejält runda har jag tänkt. ska vara 5 grader varmt och sol då :)

Har inte körkortet och sen står den i tajt vinterförvar.

Skickade med en bild på min ute i det fria också :D

Ps. Det står två moppar och två cyklar till inne i förrådet nu ... taaajt :galen

Bifogat

• DSC00850.JPG
    DSC00850.JPG
    100.4 KB · Visningar: 158
  • DSC00841.JPG
    DSC00841.JPG
    134.9 KB · Visningar: 166
bmwjohan skrev:
2671904 kör ni något med era 660'is nu eller står dem i vinterförvar?
jag kör fortfarande med min varje dag. på julafton ska jag ta en rejält runda har jag tänkt. ska vara 5 grader varmt och sol då :)

Har ordnat en komplett tomtemundering med skägg , stor luva som med lite våld får plats på hjälmen , rock o byxor som får plats utanpå skinnstället, så på (H)julafton bär det iväg på slangen genom byn !!!:tummenupp. Ska föröska få ngn att ta lite kort alt filma...:D

Folkezx9r skrev:
2672265 Har ordnat en komplett tomtemundering med skägg , stor luva som med lite våld får plats på hjälmen , rock o byxor som får plats utanpå skinnstället, så på (H)julafton bär det iväg på slangen genom byn !!!:tummenupp. Ska föröska få ngn att ta lite kort alt filma...:D

Du bara måste få med det på film :yoparty

<<JOHAN>> skrev:
2672246 :skrämd :skrämd står det en gräsklippare och lutar sig mot pärlan.

Fan det ser så ut ... *springer ut till förrådet*

Lugn lugn.. gräsklipparn står lutad men det är ett stopp på den så gräsklipparn nuddar inte bågen.

Närmast KTMen är kopplingshandtaget till CBRen, ca 4mm till godo :gnissla

Kom på att slänga upp en bild på gummibussningarna vi diskuterade för ett tag sen :va

Bifogat

• DSC00852.JPG
    DSC00852.JPG
    138.5 KB · Visningar: 191
NisseNutz skrev:
2672309 Fan det ser så ut ... *springer ut till förrådet*

Lugn lugn.. gräsklipparn står lutad men det är ett stopp på den så gräsklipparn nuddar inte bågen.

Närmast KTMen är kopplingshandtaget till CBRen, ca 4mm till godo :gnissla

Kom på att slänga upp en bild på gummibussningarna vi diskuterade för ett tag sen :va

Det där får du ju putsa iordning

NisseNutz skrev:
2672309 Kom på att slänga upp en bild på gummibussningarna vi diskuterade för ett tag sen :va

Med den putsen så kan man tro att du tagit kort på en gammal offroad ;)

Träla ur hojen ur förrådet å ta in den på ditt rum, plocka isär, putsa montera :tummenupp

ajdå :fatta!

Känns som jag fick bakläxa under vintern :rolleyes:

era hojar måste ju vara tipp topp. Fota samma bild nu och lägg upp här. Och fuska inte med att putsa upp först :D

NisseNutz skrev:
2672444era hojar måste ju vara tipp topp. Fota samma bild nu och lägg upp här. Och fuska inte med att putsa upp först :D

Min hoj fastnar inte på bild?! Men å andra sidan så är den inte undaställd utan den SKA ju plockas ner å fixas med, du kan få en bilder efter ;)

Jonasson skrev:
2673711 Min hoj fastnar inte på bild?! Men å andra sidan så är den inte undaställd utan den SKA ju plockas ner å fixas med, du kan få en bilder efter ;)

De är ju fusk. Nu vet du ju att du ska putsa extra där :D

God Jul :)

Nya baklyset, Dom fyra yttersta på varje sida är blinkers.

Bifogat

• Leffes diodlyse2.jpg
    Leffes diodlyse2.jpg
    64.4 KB · Visningar: 157
  • Leffes diodlyse5.jpg
    Leffes diodlyse5.jpg
    60 KB · Visningar: 153
  • Leffes diodlyse6.jpg
    Leffes diodlyse6.jpg
    62.9 KB · Visningar: 144
Back