LangSebben
Lev Hårt, Dö Ung och Bli Ett Vackert Lik
NisseNutz skrev:2656585Vet inte. Får försöka kolla det nångång, inte idag. För idag ska jag På Chili peppers konserten i globen![]()
Okej nej de är ingen panik blev bara lite nyfiken.. Haha härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NisseNutz skrev:2656585Vet inte. Får försöka kolla det nångång, inte idag. För idag ska jag På Chili peppers konserten i globen![]()

Jonasson skrev:2657245Det rör sig lite när man rycker fram å tebax.. Jag har bussningsupphängt med nya bussningar, förvisso är mitt styre höjt så det blir väl lite mer bryt.. Hela grejen med bussningarna är ju att dom SKA röra sig så man slipper vibbarna.. Men inga cm kanske![]()
får se om man kan fixa till det lite mera, men nu räcker det för ikväll.<<JOHAN>> skrev:2657796Också satte jag dit två diod blinkers bak.
Reg skylten har inte kommit än så man får fantisera lite![]()
Tänkte ha reg skylten laglig på den här hojen, vet att det är snyggt att ha den inflyttad, men har inte råd med några böter i sommar![]()
Lite svårt att få baken snyggfår se om man kan fixa till det lite mera, men nu räcker det för ikväll.
(skickade med en bild på lillen också)
<<JOHAN>> skrev:2657796Också satte jag dit två diod blinkers bak.
Reg skylten har inte kommit än så man får fantisera lite![]()
Tänkte ha reg skylten laglig på den här hojen, vet att det är snyggt att ha den inflyttad, men har inte råd med några böter i sommar![]()
Lite svårt att få baken snyggfår se om man kan fixa till det lite mera, men nu räcker det för ikväll.
(skickade med en bild på lillen också)
NisseNutz skrev:2657948Är alla blinkers e-märkta?
Birza skrev:2657942Ser riktigt bra ut! Vart köpte du dina blinkers?
Och hur/vart fäste du dina blinkers bak?![]()
<<JOHAN>> skrev:2658014Jupp alla är e märkta.
Vart ett eget tillvärkat fäste. Ett jäkla meck men det gick, kan lägga in någon bild sen.
Det sitter 4 gummibussningar. (2 i varje hål i styrkronan) en uppifrån och en nerifrån. Sen går det en hylsa genom bussningarna. sen sitter det en skålad bricka uppe och en nere. Sen går det en M10 insexbult genom det undre styrfästet ner genom hylsan för att sen dras fast med en M10 låsmutter.NisseNutz skrev:2656449Jag kollade på min 660 -04 igår och jag har också någon slags liten gummibussning mellan styrkronan och styr... (glömt vad de heter)
[Tim] skrev:2664560Har precis varit ute och bytt olja. Körde den varm och såg i nivåfönstret att oljan är precis vid det övre fönstret när motorn är varm och hojen är igång. Är det lagom eller ska jag tappa ur lite?
Aphex skrev:2664593Svårare att avgöra när du har hojen igång och oljan far runt. Kolla att oljan ligger jäms med undre strecket när den är kall istället![]()
<<JOHAN>> skrev:2664925Någon som har tipps på var man kan köpa hel system till 660 -06 för bra priser, (behöver ej vara i sveige)?
Något specielt märke (kvalite/effekt) man bör köpa?
<<JOHAN>> skrev:2664925Någon som har tipps på var man kan köpa hel system till 660 -06 för bra priser, (behöver ej vara i sveige)?
Något specielt märke (kvalite/effekt) man bör köpa?
bmwjohan skrev:2671904kör ni något med era 660'is nu eller står dem i vinterförvar?
jag kör fortfarande med min varje dag. på julafton ska jag ta en rejält runda har jag tänkt. ska vara 5 grader varmt och sol då![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |