repan
Gudomlig sporthojare
Kan man få tag på andra färger på kåpset än orange och svart? Isåfall vart kan man finna dessa?
Det gäller en 660 SMC -04
Det gäller en 660 SMC -04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mycket hyss finns på www.ebay.derepan skrev:2447311Kan man få tag på andra färger på kåpset än orange och svart? Isåfall vart kan man finna dessa?
Det gäller en 660 SMC -04
Har lusläst ebay men tycker de har ett dåligt utbud på delar till KTM.Ivil skrev:2447316Mycket hyss finns på www.ebay.de
repan skrev:2447311Kan man få tag på andra färger på kåpset än orange och svart? Isåfall vart kan man finna dessa?
Det gäller en 660 SMC -04
Finns det någon sida på nätet där det finns eller måste man gå genom sin lokala handlare?Cervantes skrev:2447353Finns väl blått vitt lime b la har jag för mig.. kostar ca 1600.- hos den lokala går säkert att få billigare om man letar på nätet
repan skrev:2447367Finns det någon sida på nätet där det finns eller måste man gå genom sin lokala handlare?
skoteridioten skrev:2445107Hörni grappar.
Jag skulle byta olja idag som jag brukar göra då och då. Men i min tankspridda iver så råkade jag lossa på fel bult.. fick ur den här justerbulten för vad det nu är för något. Någon pilemoj med en fjäder på.
Nåt att tänka på när jag drar tillbaks den imorn??
Edit: Den sitter alltså under motorn, en insex.
Pegasus skrev:
Klamster skrev:2448562den måste tillbaka direkt, motorn kan, eller lär skära om du inte sätter tillbaka den, den e skitviktig att ha i när du kör
Aphex skrev:2447356Kikade på lite plast på lelles hemsida. Karlström hade ju inga bilder och någon vidare info direkt. Är det samma sidokåpor till 660:n som till exc. Hittade inget annat i power parts katalogen.
desamma hörrubange skrev:2451020Snygg plast du har![]()
/M
bmwjohan skrev:2455957jag börjar bli förbannad på min koppling. den tappar trycket varenda gång jag är ute och slangar. efter kanske 30 min slangning är det jättesvårt att växla från 2'an till 3'an. igår blev även kopplingen helt slak så att jag kunde trycka den i botten utan att den kopplade ur. jag körde då 1 min utan att använda den och sen var trycket tillbaka. så jävla mysko. det är just vid slangning den börjar hålla på så här.
bmwjohan skrev:2455957jag börjar bli förbannad på min koppling. den tappar trycket varenda gång jag är ute och slangar. efter kanske 30 min slangning är det jättesvårt att växla från 2'an till 3'an. igår blev även kopplingen helt slak så att jag kunde trycka den i botten utan att den kopplade ur. jag körde då 1 min utan att använda den och sen var trycket tillbaka. så jävla mysko. det är just vid slangning den börjar hålla på så här.
bmwjohan skrev:2456483hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?
bmwjohan skrev:2456483hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?
Du kan ju alltid hoppas dom tar det som "Goddwill",men annars tror jag det blir till att lufta lädret.bmwjohan skrev:2456483hojen har gått 700mil och är årsmodell 04. gäller garantin fortfarande eller är det för sent?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |