tåberg
A backward poet writes inverse
evo 8 skrev:Var bara tvungen att lägga in en bild på min nyinköpta hoj. Kan det inte bli vår snart?!
Mvh
Niklas
hörrudu... ge mig din bakdel och sidokåpor!
vart får man tag i det där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
evo 8 skrev:Var bara tvungen att lägga in en bild på min nyinköpta hoj. Kan det inte bli vår snart?!
Mvh
Niklas
psykomotard skrev:hörrudu... ge mig din bakdel och sidokåpor!
vart får man tag i det där?
evo 8 skrev:Vet inte, köpte den kittad och klar av en kille som arbetar på MC-kompaniet. Han heter Björn så det är väl bara att maila/ringa och fråga var han har fått tag på delarna.
Mvh
Niklas
Zana skrev:ktm 660 roxxx... eller nåt...
Ville bara visa min utsökta utsikt från datan...
Vi kanske borde ha en sthlm-660-klubb? Hehehe... tokbögigt men kul...
Rasorblade skrev:Cool dekal på vingen eller är det målat!?![]()
-PLM- skrev:Vad är det för märke på ditt system Zana? Ser riktigt ballt ut!
ceasar skrev:Pm:a din adress så ska jag försöka skicka iväg en i veckan. Du har säkert något som jag vill ha såsmåningom...![]()
-PLM- skrev:Vad är det för märke på ditt system Zana? Ser riktigt ballt ut!

Zana skrev:Eine Zebring, ja? Ganze auspuffsysteme aus titan, ja?
Das ist ja immer güt... ja?
![]()
Raban skrev:Lite off men.... Är det någon som bor i sthlm och har sin motard parkerad på gatan? har planer på att köpa en till våren men har inget garage, försvinner den på en natt eller kan man ha den parkerad på gatan med ordentliga lås`?
Och om man har hel-försäkring hur bra ersätts dom?
wannagofast skrev:Sitter och kollar däck till sommar`n..
Michelin Pilote Power eller Metzeler Sportec M-1??
Och visst får man på ett 170 bak..
Är du nöjd med Pilot Power? Hur upplever du grepp, hållbarhet osv..TjReal skrev:Sitter ett 160's Pilot Power på min bak, och det är nästan så att det tar i kedjan...
Hmm.. har hört gott om både Power och M-1, blir till att läsa lite däckstester..motardnisse skrev:Självrisken är för hög nu för tiden så lämna ALDRIG din hoj på gatan över natten, motarder är alldeles för lätta för att släpas bort. Du har ingen innergård där du bor?
Varför ska du ha 170 däck i bak för? Det kommer inte ligga bra i linje med framhjulen vilket kommer påverka väghållningen när du börjar köra aktivt.
Om de tyckte att ett 170 skulle passa på 660 från fabriken så skulle de montera ett, men även de har gjort uträkningar vad som passar bäst. Michelin verkar ha en förmåga att vara bredare än andra.
Jag föreslår M-1 om du ska köra mkt gata!
wannagofast skrev:Hmm.. har hört gott om både Power och M-1, blir till att läsa lite däckstester..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |