KTM 660 stulen

Conne

modem sucks
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
ktm660 smc
Bara att konstatera att folk inte kan skilja på "mitt och ditt".

Min KTM 660 -03 SMC blev stulen igår på Köpenhamnsvägen i malmö. Sån tur är, det finns ett mycket bra signalement på en av förövarna.

Hojen är (var?) svart med orange "lampplast".

RamNr:VBKEXE4033M758922
MotorNr:3-586 59124
RegNr: ttn 196

Är det någon som sett/hört något ?

Fan!

Va synd!!

Hoppas det blir goda nyheter...

/Zana

En liten fråga eftersom det är många som blir av med sina cyklar..... hur låser ni dem egentligen? Känns som om många (ingen nämnd) slarvar med låsen fast man vet hur samhället har blivit de senaste åren.

..."Rattlås" + bygellås genom framgaffel/hjul. Det tycker man ju skall räcka.

Kanske flytta tråden till upphittat / stulet om du inte har en likadan där?

Tråkigt å höra med hojen... tjyvar ska släpas efter hojjen på E4an! :kulspruta :machinegu

Conne skrev:
..."Rattlås" + bygellås genom framgaffel/hjul. Det tycker man ju skall räcka.

Jo det räcker väl om man är inne på konsum och handlar mjölk... Misstänker dock att många lämnar sina fartyg över natten...

Skaffa klassad kedja om ni ska låta den stå ute bland allmänheten, det är det enda som hjälper. Men själv skulle jag aldrig parkera på detta sätt...

Och om jag inte hade annan möjlighet, skulle jag aldrig skaffa en så stöldbegärlig hoj som en motard faktiskt är...

/Zana

jag fick min sprojlans aprilia rs 125 snodd för två år sen precis när jag köpt den, och sen dess låser jag f*n alltid med dubbla lås även om jag ska handla mjölk på konsum.. lås alltid fast i något typ en stolpe eller så, det gör jag och den får vara ifred då.

opium skrev:
jag fick min sprojlans aprilia rs 125 snodd för två år sen precis när jag köpt den, och sen dess låser jag f*n alltid med dubbla lås även om jag ska handla mjölk på konsum.. lås alltid fast i något typ en stolpe eller så, det gör jag och den får vara ifred då.

Precis, Clas Ohlsson har en trevlig klass3 kedja för 500:-

Det är ju nästan gratis...

Fy fan va tråkigt att höra!!! vissa är ju :kocko

hoppas de löser sej!!!

Nu borde de flesta här inne sett tråden..... rensas bort i början av veckan.
Hoppas du får tillbaka den.

Back