Nicko@K.A.P
"Inte riktig funtad..."
Tja!
Ska sälja av min R1 fighter till hösten/vintern och införskaffa Motard.
Va inne på Husa 650 men vet inte om jag orkar serva ständigt men samtidigt kör jag en del bana, men det får en provkörning utkröna om det är värt.
Hur är det med 660'ns "stora" servicar?
Vill inte köpa en hoj som rullat 800 mil för att sen få reda på att den ska in på en service för 5000:- 200 mil senare
Problem/strul på vissa årsmodeller?
Hört som t.ex att man ska hålla sig undan Husa 650-03:a lr va det 04: som nya modellen kom?
Ska sälja av min R1 fighter till hösten/vintern och införskaffa Motard.
Va inne på Husa 650 men vet inte om jag orkar serva ständigt men samtidigt kör jag en del bana, men det får en provkörning utkröna om det är värt.
Hur är det med 660'ns "stora" servicar?
Vill inte köpa en hoj som rullat 800 mil för att sen få reda på att den ska in på en service för 5000:- 200 mil senare
Problem/strul på vissa årsmodeller?
Hört som t.ex att man ska hålla sig undan Husa 650-03:a lr va det 04: som nya modellen kom?