KTM 660/Motard film

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
Har satt ihop en vid från div. körningar, tyvärr så blev jag tvungen att korta ner den en bit då youtube bara kunde ta 10min.

Även redigeringsprogrammet jag använde strulade en hel del
(Pinnacle 14) Så det är inte direkt snyggt redigerat.

Vi kör bara för skojs skull, har inte kört motard länge så ha överseende.

[YOUTUBE-ID]a1IBlXkpRfE[/YOUTUBE-ID]

Tackar :).. tyvärr verkar det vara slut med åkandet på en lång tid nu då det verkar som att 4ans drev har gått sönder, fick höra att man behöver klyva motorn för att komma åt..

Tackar :).. tyvärr verkar det vara slut med åkandet på en lång tid nu då det verkar som att 4ans drev har gått sönder, fick höra att man behöver klyva motorn för att komma åt..

Är väl bara att klyva då, ktm är ju inte kända för att hålla så fler måste ju ha gjort det ;) Bara att fråga om råd och byta ut den där rasade växeln då :)

Snygga klipp, och musiken passade riktigt bra :)

Är väl bara att klyva då, ktm är ju inte kända för att hålla så fler måste ju ha gjort det ;) Bara att fråga om råd och byta ut den där rasade växeln då :)

Snygga klipp, och musiken passade riktigt bra :)

Jo får bli så, har hört att det handlar om millimetrar på dreven för att dom ska fungera korrekt, får se hur lång tid allt kommer ta.

Tack :)

Brorsans KTM har också säckat ihop. Verkar inte som han orkar ta tag i det. Synd, för den låter sjukt gött när den väl går! :D

Du får fixa din så vi kan få fler sköna klipp ju!! :yoparty

Brorsans KTM har också säckat ihop. Verkar inte som han orkar ta tag i det. Synd, för den låter sjukt gött när den väl går! :D

Du får fixa din så vi kan få fler sköna klipp ju!! :yoparty

Ja man blir sjukt deppig då det hela tiden är saker som ska gå sönder.

Det som hänt med min sedan jag köpte den

*Läcker olja

*Reflex under stänkskärm som gått sönder

*Backspegel som inte får gäng längre

*Tappat den långa skruven på högra handtaget som håller i utsidan

*Kedja som gått sönder (dock var det mycket mitt fel att jag körde då jag väntade på nytt drivpaket)

*Växellåda som paja.

Och nyss hämtat däck för 2800kr. Men smakar det så kostar det!..

Ja man blir sjukt deppig då det hela tiden är saker som ska gå sönder.
Inte för att låta dryg men tycker du att de där är dyrt så ska du nog inte börja kolla på vad de kostar när de verkligen går sönder.

Skulle de sen vara så att du har krökt en gaffel i lådan eller rundat ett drev så behöver du inte byta hela lådan utan kan byta dom enstaka delarna :)

Klyva motorn är dock lite jobb, jag gjorde de på min i vintras.

Inte för att låta dryg men tycker du att de där är dyrt så ska du nog inte börja kolla på vad de kostar när de verkligen går sönder.

Skulle de sen vara så att du har krökt en gaffel i lådan eller rundat ett drev så behöver du inte byta hela lådan utan kan byta dom enstaka delarna :)

Klyva motorn är dock lite jobb, jag gjorde de på min i vintras.

Nej det är bara det att jag inte har så gott ställt längre och då man hade en sporthoj så hände aldrig sånt här. Men då hade jag aldrig någonsin lika roligt heller, så jag ångrar mig inte.

Hoppas på det bästa :)

close call vid 1:25 haha:tummenupp

Jävligt nice :tummenupp Det är nästan så man blir sugen på å skaffa sig en motard också, även fast jag alltid har sagt att jag inte ska ha mig en sådan :tungan

vad pyslade han med den röda hojen med? pillade på någon knapp på styret hela tiden ?

Fan pysslade du med då? :va:D
Haha jag gjorde ett uruselt försök på en stoppie, där det dessutom var grus i vägen, så den bara vek åt sidan :gnissla

Jävligt nice :tummenupp Det är nästan så man blir sugen på å skaffa sig en motard också, även fast jag alltid har sagt att jag inte ska ha mig en sådan :tungan

Tackar :), ja det är så sjukt mycket roligare att köra motard om man ska jämföra hur mycket man kan busköra iaf. Går ju att skaffa en billig o busa med också :)

vad pyslade han med den röda hojen med? pillade på någon knapp på styret hela tiden ?

Blinkers beroende ;p

Härligt å se lite actionbilder från "pulverstan", blir nästan nostalgisk:)

Haha :D jaa det är den enda action som händer här i stort sett så. Nej nu ska man ut på stadsfesten ^^

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka