KTM 660 MED PF slipon

WEEEEDMAN

WEEEEDMAN
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
KTM 660
Köpte en ktm 660 i går med ett FP slipon,,,,,, har aldrig hört något i samma klass helt sjukt vad det låter:yoparty ( låter mer än en ducati 996 med slipon lätt):arsele ...... längtar redan till sommaren vroooomm:tummenupp

Last edited:
Köpte en ktm 660 i går med ett PF slipon,,,,,, har aldrig hört något i samma klass helt sjukt vad det låter:yoparty ( låter mer än en ducati 996 med slipon lätt):arsele ...... längtar redan till sommaren vroooomm:tummenupp

inte alltid rätt om de låter mer.. ska låta bra oså :tungan
vill du ha högt plockar du helt enkelt bort dämparn o kör med raka rör :tummenupp

Kör med akra på min, tycker det låter lite för mycket.. Ska packa om den.. Högt är inte alltid bättre.. ;)

Sorry men är det inte ett FP dämpare du menar? :va
Skriver han FP slipon så menar han väl FP slipon :mad: :) Sånt som jag har ju :7peta

Har för mig att det är någon släkting till Martens som sitter och löder ihop dessa burkar nere i Belgien.

.

Skriver han FP slipon så menar han väl FP slipon :mad: :) Sånt som jag har ju :7peta

Har för mig att det är någon släkting till Martens som sitter och löder ihop dessa burkar nere i Belgien.

.

Men spider spider du ser väl att han har ändrat sitt 1:a inlägg och skrivit FP istället nu!

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis