ktm 640 problem byglad sladd?

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Hej jag hittade en sladd under lyskåpan gul/svart som var lös någon som vet vad den är till eller var den ska sitta?

Har även hört att det ska finnas en sladd som är byglad under sadlen som brukar ge sig men hittar inte den var sitter den och vilka färger har den?

Trött på att gå hem i all snön när hojen stannar ju :mad:

Jag har iof en 520 EXC. Men jag har två gulsvarta kablar som går till styret. Dom går till dödaren (en knappa på vardera sida).

Mvh Ola

silvr skrev:
Hej jag hittade en sladd under lyskåpan gul/svart som var lös någon som vet vad den är till eller var den ska sitta?

Har även hört att det ska finnas en sladd som är byglad under sadlen som brukar ge sig men hittar inte den var sitter den och vilka färger har den?

Trött på att gå hem i all snön när hojen stannar ju :mad:

Hej på dej, Gul och svart kan vara lite av varje dom jag kan hitta som har just gul/svart är Blinkersreglage, tuta, bromsreglage och fläktmotor.

Kan inte se något samband med den kablen och att hojen skulle stanna för dig... hmm får fundera lite. :va

Vad händer ifall du tar den kablen mot ramen/styret... något jordat alltså medans hojen är ingång... dör den då?

Last edited:
Back