KTM 625 smc STULEN Lysekil 30/6

Yelly

Sommarluft i däcken
Gick med
5 Feb 2011
Ort
Norr om Göteborg
Hoj
Gsxr 1000 K6, KTM 450exc motard,
Tjenare alla hojvänner!

Idag nångång mellan 08.00 och 12.00 stals min Ktm 625 smc utanför huset.
Hojen stod låst o inga nycklar satt i. Inga grannar har uppmärksammat något.
Gissar att den rullats iväg och sen blivit lastad på släp eller så finns den i nåt garage häromkring.

Om den skulle synas nånstans och skylten skulle sitta kvar, så har sista bokstaven på skylten försvunnit (skylten har spruckit) (FL472)
Svarta fälgar, orange styre, bakdrev med guldigt centrum, svarta fälgar, akrapovic ljuddämpare, främre delen är svetsad som en ruta på röret från högra avgasporten och där sitter en slandklämma med en bit avgasbandage för att skydda den stålomspunna oljeslangen. Framlyktan är svart och av nyare exc modell
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152512731597236&l=f5664c8f0e

Hör av er på 0736879882 om ni skulle hitta delar eller se/höra nåt om motorcykeln.
 
Last edited:
Ktmen ska ha setts i kungälv och man har blivit tillfrågad om att köpa den.
Nummerskylten sitter fortfarande kvar och "ägaren" sa att han var ifrån stora höga
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top