Tjenare!!
Är relativt ny supermotard ägare,
har bara några korta frågor som jag hoppas kan få hjälp med.(hoppas ja inte låter allt för dum )
Hur "tömmer" man uppsamlingkärlet smidigast?
Hur många hk är det i 625 sm sc orginal?, om man har effekt system+ombestykad förgasare hur mycket gör de i hk.(va betyder ombetykad förgasare?) (bara effektsystem?)
Vilken är bäst att ha i drev storlek?
Vilka service intervaller skall man ha?
Hoppas jag inte har haft allt för jobbiga och dumma ihuvet frågor(frågar man inte får man ju inga svar

Är relativt ny supermotard ägare,
Hur "tömmer" man uppsamlingkärlet smidigast?
Hur många hk är det i 625 sm sc orginal?, om man har effekt system+ombestykad förgasare hur mycket gör de i hk.(va betyder ombetykad förgasare?) (bara effektsystem?)
Vilken är bäst att ha i drev storlek?
Vilka service intervaller skall man ha?
Hoppas jag inte har haft allt för jobbiga och dumma ihuvet frågor(frågar man inte får man ju inga svar