Ktm 625 pris mm

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Är inne på att köpa en KTM 625. Vad är ett rimligt pris på den idag begagnad?? är det nån pris skillnad på smc och sxc med motard kit? och är det bara fjädringen som skiljer dem åt?

tack

Begagnat Prislista KTM 1995-2005
Dessa priser är ungefärliga och är baserade på en maskin som är servad enligt
Fabrikens föreskrifter. Detta är vad som rekommenderas att betala för respektive motorcykel.
Genomsnitts maskinen går ca: 500mil/år.
Modell
625 SXC 2003:55k 2004:63k
625 SMC 2004:62k
660 SMC 2003:61k 2004: 67k

Last edited:
Givetvis så skiljer sig motorefekten lite. Sen så är 625 lite tyngre, o den har elstart. Det sitter för övrigt en annan sving på 625an ( om du nu inte ska köpa en 05a )
Försök hitta en 660 som redan är klar (om du nu inte rädd för att kicka i gång den, som för övrigt är MYCKET lätt) Lycka till :banana

Hi-ho skrev:
Givetvis så skiljer sig motorefekten lite. Sen så är 625 lite tyngre, o den har elstart. Det sitter för övrigt en annan sving på 625an ( om du nu inte ska köpa en 05a )
Försök hitta en 660 som redan är klar (om du nu inte rädd för att kicka i gång den, som för övrigt är MYCKET lätt) Lycka till :banana

Du menar väl skillnad på SXC & SMC ang svingen eller hur, för det är samma sving på 625 & 660!!!!!!

Jag é garanterat rädd för att kicka :) därför jag siktat in mig på 625an! Men vad är det då som skiljer sxc med motard kit och smc??

Cervantes skrev:
Jag é garanterat rädd för att kicka :) därför jag siktat in mig på 625an! Men vad är det då som skiljer sxc med motard kit och smc??

Jag har 02:an= ingen elstart... elstarten är bara typ 10 kg dödvikt =) Den är otroligt lättkickad. Min farmor skulle lätt starta den själv =) bara man använder dekompen när man behöver

Cervantes skrev:

Visst fjädring är mjukare på SXC, gaffeln är på 43mm istället för 48mm på SMC. Tvåkolvsok på SXC medan det är fyrkolvsok på SMC, bredare sving på SMC annars är det mesta lika!

Dom e sköna att slanga med :tungan

Bifogat

• Wheelie3.JPG
    Wheelie3.JPG
    139.3 KB · Visningar: 181
  • Wheelie.JPG
    Wheelie.JPG
    101.8 KB · Visningar: 146
  • slangning.JPG
    slangning.JPG
    75.3 KB · Visningar: 354
Last edited: