KTM 625 i Landskrona

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Med registreringsnummer WWA 838. Stulen nån gång inatt mellan 01.00 och 11.00.

Orange, lättare skrapmärken på höger sidas kylarvinge, läcker lite vid toppen på vänster sida. Sitter en Ramlösaflaska med buntband fram vid ramen på vänster sida. Ser ni nåt så ring 0702-311450 eller Polisen 11414. :tummenupp

Snodde de den där du hade den sist jag var på besök?

fan vad lycklig man blir när några nysvenska inte kan hålla fingrarna i styr..

Huh, hur vet ni att det var "nysvenskar"? Har polisen lyckats plocka någon? Hoppas dom får nånting uppkört i :arsele i sådana fall...

(är det "Adnan" finns det nog ett gäng som kan tänka sig att "hjälpa till")

nä jag har ingen aning om vad det e för några som fingrat på den... men fördomsfull som jag är så antar jag att det inte är svenskar. finns inte så många svenskar i den stan heller....

Tur att den är upphittad iaf, jag hade gärna sparkat omkull den iaf om jag hade vetat att det var din hoj som nått jävla patrask satt på. :yoparty

nä jag har ingen aning om vad det e för några som fingrat på den... men fördomsfull som jag är så antar jag att det inte är svenskar. finns inte så många svenskar i den stan heller....

fyfan, vad jag hatar dem... är precis som du säger de kan aldrig hålla fingrarna i styr... det var någon jävel från landskrona också som hoppa på mig och två polare förra fredagen och hela black army hade han med sig...
GAHHH FAN VAD ARG JAG BLIR!!!!!! :huvet

Trist att du inte fick ha hojen i fred, eftersom du hittade den så snabbt, så har dom väl antagligen inte kört med den ?

min åsikt e att det :kulspruta :machinegu :fatta! för lite

Snodde de den där du hade den sist jag var på besök?

Den stod på gatan för grannen hade en del renoveringsmaterial i valvet precis då. Dock så har det inte varit några problem tidigare och den var låst och larmad. Det står ju andra hojar längs vägen på nätterna också...
Jaja, jag får absolut skylla mig själv.

Det var larmet som gjorde att jag hittade den, den började tjuta när jag stod och snackade med syrran utanför lägenheten. Jävla pack. Nästan exakt ett år sen de försökte sig på samma stunt med min Aprilia, de jävlarna knäckte styrlåset och sånt på den också - tre fucking tusen i självrisk, samma sak nu. Damn it.

Trist att du inte fick ha hojen i fred, eftersom du hittade den så snabbt, så har dom väl antagligen inte kört med den ?

Nej, de har inte kört med den, de har inte ens försökt att tjuvkoppla den och mitt bastanta skivbromslås av Abus larmtyp (minns inte vad modellen heter) satt kvar utan en repa i så de har inte ens försökt få upp det.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...