hakis
Nu med ny formula
- Gick med
- 19 Oct 2004
- Ort
- Skåneland
- Hoj
- Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Hallå där, jag sitter och suktar efter bigbore-kit
till min 560smr.
Har sett att det finns några stycken på
supermotojunkie.com som har opererat på
dessa monsterkit på sina hojar.
Sökte lite här på vårt kära forum men
utan någon större framgång.
Är det någon som har erfarenhet av dessa kit?
Och det viktigaste i såfall, HUR blev hojen efter
detta installerats? Ett monster som jag hopas på
?
till min 560smr.
Har sett att det finns några stycken på
supermotojunkie.com som har opererat på
dessa monsterkit på sina hojar.
Sökte lite här på vårt kära forum men
utan någon större framgång.
Är det någon som har erfarenhet av dessa kit?
Och det viktigaste i såfall, HUR blev hojen efter
detta installerats? Ett monster som jag hopas på