Hade tänkt köpa motard igen.
Innan hade jag en 525a som jag va supernöjd med sen en husa650 som
va mindre kul.
Har en crf450r som jag ibland sätter på motard kittet på men den går 99% på
crossbanan inte gatreggad alltså, men oj så rolig.
Nu undrar jag om någon vet något om 530exc som motard.
BRA eller ANUS gämfört med 525an!
Gärna lite feedback från folk som kört 530in för jag hittar nada info
om den som motard.
Innan hade jag en 525a som jag va supernöjd med sen en husa650 som
va mindre kul.
Har en crf450r som jag ibland sätter på motard kittet på men den går 99% på
crossbanan inte gatreggad alltså, men oj så rolig.
Nu undrar jag om någon vet något om 530exc som motard.
BRA eller ANUS gämfört med 525an!
Gärna lite feedback från folk som kört 530in för jag hittar nada info
om den som motard.