Tjenixen,
Jag har kört en hel del sporthoj innan och börjar bli mer och mer sugen
på att köra lite cross. Har försökt läsa lite trådar om KTM:en och är orolig
för en del saker.
Jag har inget problem att göra enklare service grejer, men är nog ingen hajjare på att byta kolv och så. Vill ha något aggresivt som man kan hoppa lite med ute i skogen och slänga på motardsulor och köra lite landsväg. Jag kör rätt mycket och är främst orolig för service intervallerna.
Jag har lite konkreta frågor,
Vad är service intervallerna på en SX/EXC?
Vad behöver man byta då? När kommer dom riktigt stora service grejerna?
Är en sån hoj för tung att leka/busa med på crossbana?
Tips & Råd till en helt bortkommen sporthojjare?
/Andy
Jag har kört en hel del sporthoj innan och börjar bli mer och mer sugen
på att köra lite cross. Har försökt läsa lite trådar om KTM:en och är orolig
för en del saker.
Jag har inget problem att göra enklare service grejer, men är nog ingen hajjare på att byta kolv och så. Vill ha något aggresivt som man kan hoppa lite med ute i skogen och slänga på motardsulor och köra lite landsväg. Jag kör rätt mycket och är främst orolig för service intervallerna.
Jag har lite konkreta frågor,
Vad är service intervallerna på en SX/EXC?
Vad behöver man byta då? När kommer dom riktigt stora service grejerna?
Är en sån hoj för tung att leka/busa med på crossbana?
Tips & Råd till en helt bortkommen sporthojjare?
/Andy