Ktm 525 sm eller Husqarna 510 sm?

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
husaberg fs 570 2010
ska sälja min ktm 640 nu å tänkte byta till nånting med mer effekt!
Har börjat kolla lite grann på KTM 525 och Qvarna 510...vilken av hojjarna e bäst!
Vill gärna höra era åsikter om hojjarnas hållbarhet och sånt!

ska sälja min ktm 640 nu å tänkte byta till nånting med mer effekt!
Har börjat kolla lite grann på KTM 525 och Qvarna 510...vilken av hojjarna e bäst!
Vill gärna höra era åsikter om hojjarnas hållbarhet och sånt!

Skulle gissa att de är tämligen lika, jag köpte en husky för att den redan var färdig för motard (fjädring,bromsar) å sen är det elstart oxå. Husqvarna är billigare i inköp iaf, sen om den är bättre vet jag inte. jag har haft skitkul på min iaf. ( Den är till salu oxå )

Skulle gissa att de är tämligen lika, jag köpte en husky för att den redan var färdig för motard (fjädring,bromsar) å sen är det elstart oxå. Husqvarna är billigare i inköp iaf, sen om den är bättre vet jag inte. jag har haft skitkul på min iaf. ( Den är till salu oxå )

525:an har också elstart och köpte du nytt så var väl Huskyn dyrare..? :va

OnT: Hade jag vart i din sits hade jag köpt Husqvarnan, den är minst lika bra - om inte bättre (kan jag inte svara på) men framförallt är den snyggare och mer ovanlig. Jag tror de är rätt likvärdiga när det kommer till effekt, chassi och såna saker, därför hade jag köpt Huskyn. :)

525:an har också elstart och köpte du nytt så var väl Huskyn dyrare..? :va

OnT: Hade jag vart i din sits hade jag köpt Husqvarnan, den är minst lika bra - om inte bättre (kan jag inte svara på) men framförallt är den snyggare och mer ovanlig. Jag tror de är rätt likvärdiga när det kommer till effekt, chassi och såna saker, därför hade jag köpt Huskyn. :)

Min är en -06, kostade 78kkr, en EXC fick du väll knappast för samma pris antar jag? Sen kostar väll motardkittet en del om man ska kunna njuta av en EXC på asfalten.

Vad e det för service intervall på qvarnan?!...Och hur mycket skall herrn ha för den!?=)

Min är en -06, kostade 78kkr, en EXC fick du väll knappast för samma pris antar jag? Sen kostar väll motardkittet en del om man ska kunna njuta av en EXC på asfalten.

Ok, samma prisklass då. Tror att utan rabatter får du en EXC för 82 om jag inte är helt fel ute... Sen kostar motardkittet en tiotusing till så då blir den dyrare. Men man handlar inte utan att pruta lite... ;)

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda