KTM 525 Oljeläckage :(

Hoffis

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Sandviken
Hoj
zx7r -96,,,KTM 525 Exc
Tjenna

Har en 525 som läcker olja från utgåendeaxel, droppar från framdrevet.
Sitter det nå packbox eller dyligt på axeln som går att byta eller ska det bara vara så att det kommer olja därifrån när man har den på stödet ?
 
Faen var dyr dom prylarna var hehe blev hela 23 svenska riksdaler :P... Har du bytt till 525:a :tummenupp ... har sett en svart i stan nu några gånger .... Ska ner i garaget nu och förbereda tills pryttlarna kommer så man bara kan montera :) :) ...
Javisst jag e på ut bara jag stoppat blödninngen på na :D
 
Faen var dyr dom prylarna var hehe blev hela 23 svenska riksdaler :P... Har du bytt till 525:a :tummenupp ... har sett en svart i stan nu några gånger .... Ska ner i garaget nu och förbereda tills pryttlarna kommer så man bara kan montera :) :) ...
Javisst jag e på ut bara jag stoppat blödninngen på na :D

HEHE... Inte kan du låta henne lida inte :-) Hakar på jag med me 660:n om jag inte fixat ihop KTM:en i tid.:tummenupp
 
Hade samma på min, svinenkelt att åtgärda! :tummenupp

Bytte o-ringen + packboxen, men det räcker nog med bara o-ringen.
 
hadde samma på min ktm 250 2t bytta allt, både packboxen, aleminium distansen och oringen men inget funkade så jag tänkte att oringen var för liten så jag klämde ditt en billig biltema oring och nu läcker den inte längre^^
 
Denna fråga hör kanske inte hit, men jag har problem med automatdekompen. Den fungerar itnte helt enkelt, någon som vet hur man få bukt på det?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top