Hej, skulel vilja ha lite onfo om denna modell då jag är lite halvsugen på att byta till mig en.
det är en -02 med motardfälgar
har ingen erfarenhet av grusåka och hört att 4t ska ha en tendens att bli rätt dyrt mm mm, börja man avstå från en sådan?
kan tillägga att jag även tänkt köra gata, sveavägen till jobbet etc.
det är en -02 med motardfälgar
har ingen erfarenhet av grusåka och hört att 4t ska ha en tendens att bli rätt dyrt mm mm, börja man avstå från en sådan?
kan tillägga att jag även tänkt köra gata, sveavägen till jobbet etc.