Ktm 450sx -03? Ktm 525sx -03?

Jag har flång ny svart plast som ligger i förpackning om du ska köpa nytt. Nummersidor bak och kylarvingar. Sen har jag en halv hoj över om du behöver, typ lampa, skärmar, sadel, tank, dyna, baklampa osv. Även orangea kylarvingar med dekaler, svart bakskärm med dekaler osv. Hör av dej om du behöver hjälp med ngt. Bor ju bara 1.5mil från HBG!

Jag har flång ny svart plast som ligger i förpackning om du ska köpa nytt. Nummersidor bak och kylarvingar. Sen har jag en halv hoj över om du behöver, typ lampa, skärmar, sadel, tank, dyna, baklampa osv. Även orangea kylarvingar med dekaler, svart bakskärm med dekaler osv. Hör av dej om du behöver hjälp med ngt. Bor ju bara 1.5mil från HBG!

fan vad sjysst :)
ja absolut :)

får se hur hojen ser ut i verkligheten den 27e :) efter det så ska det fixas lite

kommer nog bli att byta bakre hjullager, packboxar i gafflarna, ventiljustering och lite sånt smått och gott, kanske byta ut en och annan kåpa

men jag hör absolut av mig, kanske sugen på att köra ihop någon gång?

Mvh
Jonte

Sådär ja då var hojjen hemma efter 100mils bilfärd :P

hann inte köra sådär jätte mycket med idag blir det en heldag på grustaget

men det lilla jag hann köra så är jag grymt imponerad av hur den går :P vilken jevla trevlig maskin :)

ganska rejält hopp från 125 till 520 :P men fan vad roligt det var

fick den till kanon pris och kan inte bli mer än nöjd

Mvh
Jonte

Då vet du var du kan hämta din nya plast efter att du vurpat sönder hojen ;) Vilket grustag är det du kör i om du kör i Helsingborg?

hehe perfekt :P har inte lagt hojjen än och har hunnit köra rätt många timmar :P än e all plast helt

dock så har följande grejer pajjat/varit sönder

Fram och baklager
Växelpinnen
packboxarna i gafflen
Packningen till bakstötdämparen
en eker
sne bakfälg
sen även behövs en ventiljustering

men annars är jag kanon nöjd med den :) fantastiskt rolig att leka med, inte alls så svår att köra som många sagt etc etc, fantastisk hoj :D

KuntaKen: Vi kör i Ekeby och i kvidinge nu när välabanan är stängd för säsongen :)

MVH
Jonte

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP