Ktm 450 Smr

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Hej någon som vet något om hur KTM 450 SMR som samt 560 smr kommer att se ut nästa år? Har hört rykten om magurabromsar mm men att de inte kommer bygga på nya ramen och svingen som crossen kommer att få?

På ktms sida hittar jag bara de stora motarderna :(

Jag tog en broschyr hos din handlare, där finns bilder och alla specar och sånt, den ser ut som en -06 men nya dekaler, motorkåpor, Magura, nya nav, förstärkt ram mm. Be Jocke W om en bild kanske, han har väl en hemma redan?

Ska du köpa en hoj till?

marcus56 skrev:
2664462 Jag tog en broschyr hos din handlare, där finns bilder och alla specar och sånt, den ser ut som en -06 men nya dekaler, motorkåpor, Magura, nya nav, förstärkt ram mm. Be Jocke W om en bild kanske, han har väl en hemma redan?

Ska du köpa en hoj till?
köpte inte han en 06a? fast ny

Ja jag har en 07,a...det nya på den är.

Svarvade nav
Magura bromsar
Förstärkt ram
Offset 14-16 mm på kronan.

Till 2008 har jag hört lite rykten om en KTM 590, rykten som kommit från KTM möten i Scandinavien, så jag hoppas dom har rätt.

Stefan, om du börjar köra KTM ska jag reta dig tills du slår mig =P så mycket snack om Lille lutt hojjarna KTM, bara 560 etc etc :D

Jocke W skrev:
2664640 Ja jag har en 07,a...det nya på den är.

Svarvade nav
Magura bromsar
Förstärkt ram
Offset 14-16 mm på kronan.

Till 2008 har jag hört lite rykten om en KTM 590, rykten som kommit från KTM möten i Scandinavien, så jag hoppas dom har rätt.

Stefan, om du börjar köra KTM ska jag reta dig tills du slår mig =P så mycket snack om Lille lutt hojjarna KTM, bara 560 etc etc :D
Hehe, den dagen den sorgen. Hade du hängtmed till Spanien på träningsläger hade jag kanske varit lite nervös men nu vet jag att det inte kommer hända under 2007 i alla fall :D

Är tyvärr lite för fet för att åka kotte men det är i alla fall kul att vår kusin levererar en fin hoj till nästa år.

keulen027qr4.jpg

Den var väl inte så pjåkig, nån som vet om planen ligger till att bygga 2008 års modell som 2007 sx?
Hade blivit grymt isåfall

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back