Ktm 450 motard?

Hanks

hellre snabb än snygg
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
525
tjenare

skall byta till motard tänkte jag.. vilken ska man ha? vill nog ha en ktm 525 lr honda 450, såg en annons me ktm 450 motard idag, någon som vet hur den e?

Last edited:
måste du ha en gatreggad eller? jag själv kör KTM 450.. en bra hoj till det jag har den till = bara bana men min är en SMR. du får först ställa dig frågan hur du ska bruka hojen.

blom skrev:
2300500 måste du ha en gatreggad eller? jag själv kör KTM 450.. en bra hoj till det jag har den till = bara bana men min är en SMR. du får först ställa dig frågan hur du ska bruka hojen.

ok. hade tänkt ha den på gatan.. men hur e en 450 som gathoj då? om man jämför me tex 525.

Hanks skrev:
2300882 men hur e en 450 som gathoj då? om man jämför me tex 525.
Klenare såklart.Köp en 525 om du ska åka på gatan,helst ännu större.Toppeffekten skiljer inget särskilt men det är trevligt med bottendrag för gatåkat.

megagossen skrev:
2300385 Köp min 560 SMR här är länken http://www.blocket.se/vi/8661583.htm

MVH
Stefan
Varför sälja?

Därför valde jag Honda framför KTM 450: Hondan har roligare motor - inte lika "snäll" som KTMen, Hondan känns som en mjukare cykel, jag sitter bättre på Hondan.

Dock tycker jag att det är bra att KTMen är "snällare", sen finns det många KTM (dvs lätt att få tag på beg-grejor [supermotoprylar dvs]) och det är lätt att byta hjul och bromsar på den i jämförelse med Hondan. SMR-fjädringen e helt okay också orginal.

Busaberg skrev:
2300903 Klenare såklart.Köp en 525 om du ska åka på gatan,helst ännu större.Toppeffekten skiljer inget särskilt men det är trevligt med bottendrag för gatåkat.

okej. tack för hjälpen :)

Olof Eriksson skrev:
2300943 Varför sälja?

Därför valde jag Honda framför KTM 450: Hondan har roligare motor - inte lika "snäll" som KTMen, Hondan känns som en mjukare cykel, jag sitter bättre på Hondan.

Dock tycker jag att det är bra att KTMen är "snällare", sen finns det många KTM (dvs lätt att få tag på beg-grejor [supermotoprylar dvs]) och det är lätt att byta hjul och bromsar på den i jämförelse med Hondan. SMR-fjädringen e helt okay också orginal.

Har skadat knät, så det är slutåkt för iår. Ska operera dit nytt korsband i höst. kanske 450 nästa år :)

megagossen skrev:
2301622 Har skadat knät, så det är slutåkt för iår. Ska operera dit nytt korsband i höst. kanske 450 nästa år :)
NÄE!! :( :( :(
Var det din Jumper jag såg på blocket då oxå möjligen???

Supermoto skrev:
2301668 NÄE!! :( :( :(
Var det din Jumper jag såg på blocket då oxå möjligen???
Ä väl Kjelles ?

megagossen skrev:
2301622 Har skadat knät, så det är slutåkt för iår. Ska operera dit nytt korsband i höst. kanske 450 nästa år :)
F-n va trist. Det var/blev så illa alltså. 450 nästa säsong :skrämd Huuua !! Se nu till att bli ordentligt hel.

Förarrepresentantsjobbet då ? Nån annan som tar över eller kommer du att hänga med Kjelle som paraplypojke (som jag gör åt Freddan) eller....?

.

Spider skrev:
2301674 Ä väl Kjelles ?
aha, varför ska HAN sälja för då??
Bra pris till killen som ger er (stefan & kjelle alltså) båda de bästa fighterna hela året :7peta :)

Spider skrev:
F-n va trist. Det var/blev så illa alltså. 450 nästa säsong :skrämd Huuua !! Se nu till att bli ordentligt hel.

Förarrepresentantsjobbet då ? Nån annan som tar över eller kommer du att hänga med Kjelle som paraplypojke (som jag gör åt Freddan) eller....?

.
Klart du hänger på Stefan!! (?)
Det vill vi alla som åker runt :pannkyss

Sorry om det blev väldigt OT här nu men det var bara tvunget att redas ut lite saker. Megagossen är en av de roligaste/bästa killarna i depån. Man vill INTE bli av med honom :fakta

Supermoto skrev:
2301704 aha, varför ska HAN sälja för då??
Kom ju just på...... Kjelle åker ju inte Citroen, han åker Fiat (Ducato) så.... Peugeot/Citroen/Fiat....... samma låda, olika loggor... inte så lätt att vara på topp så här på morgonen.

.

Spider skrev:
2301674 Ä väl Kjelles ?

.
Paraplypojke, plus ölhållare... :)

Supermoto skrev:
2301704 aha, varför ska HAN sälja för då??
Bra pris till killen som ger er (stefan & kjelle alltså) båda de bästa fighterna hela året :7peta :)

Kjelle skall inte sälja, vad jag vet.

Klart du hänger på Stefan!! (?)
Det vill vi alla som åker runt :pannkyss

Sorry om det blev väldigt OT här nu men det var bara tvunget att redas ut lite saker. Megagossen är en av de roligaste/bästa killarna i depån. Man vill INTE bli av med honom :fakta

tackar, nu blir det puss på riktigt i Östersund, för jag vet inte hur man gör dom häringa cyberskallarna som faruppopussaarvarandra :) denna är den enda jag kan hittills :) och det har jag precis lärt mig :) så jag måste träna :)

Last edited:
Spider skrev:
2301720 Kom ju just på...... Kjelle åker ju inte Citroen, han åker Fiat (Ducato) så.... Peugeot/Citroen/Fiat....... samma låda, olika loggor... inte så lätt att vara på topp så här på morgonen.

.
Den bussen jag tänkte på såldes av en kille som hette stefan karlsson från stockholm. kollade mobilnumret och det gick till en tjej i v. frölunda (?)

Stefan -> vaddå lärt sig göra :) :va
Det är ju bara att klicka på gubbarna till höger om rutan du skriver all text i. Annars kan du testa med ": pannkyss" men ta bort mellanrummet efter :

Kom på en grej.... Är du anmäld til höstrejset hos oss eller vill du anmäla dig igen eller ska jag ta bort din anmälan. Man kan tänka sig att om du bara är anmäld en gång så kan vi låta den enda kvar eftersom du då är anmäld en gång för mycket om du nu inte ska köra, som vanligt. Ingen som fattar nåt va? BRA! :hihi

megagossen skrev:
2301798 Paraplypojke, plus ölhållare... :)
Depåölegott :hoppa depåölegott :banana depåölegott :tummenupp depåölegott :fyllisar depåölegott :crash depåölegott :cool: depåölegott :öl

Är jag/vi :felämne eller är jag/vi :felämne ?

.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...