Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hanks skrev:2300168tjenare
skall byta till motard tänkte jag.. vilken ska man ha? vill nog ha en ktm 525 lr honda 450, såg en annons me ktm 450 motard idag, någon som vet hur den e?
megagossen skrev:
nej inte gatreggad, men det finns CoC paper, så det är inte svårt.Hanks skrev:2300421a den va fin,, men e den gatreggad? e nog lite för mycke money för mig me![]()
blom skrev:2300500måste du ha en gatreggad eller? jag själv kör KTM 450.. en bra hoj till det jag har den till = bara bana men min är en SMR. du får först ställa dig frågan hur du ska bruka hojen.
Klenare såklart.Köp en 525 om du ska åka på gatan,helst ännu större.Toppeffekten skiljer inget särskilt men det är trevligt med bottendrag för gatåkat.Hanks skrev:2300882men hur e en 450 som gathoj då? om man jämför me tex 525.
Varför sälja?megagossen skrev:
Busaberg skrev:2300903Klenare såklart.Köp en 525 om du ska åka på gatan,helst ännu större.Toppeffekten skiljer inget särskilt men det är trevligt med bottendrag för gatåkat.
Olof Eriksson skrev:2300943Varför sälja?
Därför valde jag Honda framför KTM 450: Hondan har roligare motor - inte lika "snäll" som KTMen, Hondan känns som en mjukare cykel, jag sitter bättre på Hondan.
Dock tycker jag att det är bra att KTMen är "snällare", sen finns det många KTM (dvs lätt att få tag på beg-grejor [supermotoprylar dvs]) och det är lätt att byta hjul och bromsar på den i jämförelse med Hondan. SMR-fjädringen e helt okay också orginal.
NÄE!!megagossen skrev:2301622Har skadat knät, så det är slutåkt för iår. Ska operera dit nytt korsband i höst. kanske 450 nästa år![]()
Ä väl Kjelles ?Supermoto skrev:2301668NÄE!!![]()
![]()
![]()
Var det din Jumper jag såg på blocket då oxå möjligen???
F-n va trist. Det var/blev så illa alltså. 450 nästa säsongmegagossen skrev:2301622Har skadat knät, så det är slutåkt för iår. Ska operera dit nytt korsband i höst. kanske 450 nästa år![]()
aha, varför ska HAN sälja för då??Spider skrev:2301674Ä väl Kjelles ?
Klart du hänger på Stefan!! (?)Spider skrev:F-n va trist. Det var/blev så illa alltså. 450 nästa säsongHuuua !! Se nu till att bli ordentligt hel.
Förarrepresentantsjobbet då ? Nån annan som tar över eller kommer du att hänga med Kjelle som paraplypojke (som jag gör åt Freddan) eller....?
.
Kom ju just på...... Kjelle åker ju inte Citroen, han åker Fiat (Ducato) så.... Peugeot/Citroen/Fiat....... samma låda, olika loggor... inte så lätt att vara på topp så här på morgonen.Supermoto skrev:2301704aha, varför ska HAN sälja för då??
Paraplypojke, plus ölhållare...Spider skrev:2301674Ä väl Kjelles ?
F-n va trist. Det var/blev så illa alltså. 450 nästa säsongHuuua !! Se nu till att bli ordentligt hel.
Förarrepresentantsjobbet då ? Nån annan som tar över eller kommer du att hänga med Kjelle som paraplypojke (som jag gör åt Freddan) eller....?
.
Supermoto skrev:2301704aha, varför ska HAN sälja för då??
Bra pris till killen som ger er (stefan & kjelle alltså) båda de bästa fighterna hela året![]()
![]()
Kjelle skall inte sälja, vad jag vet.
Klart du hänger på Stefan!! (?)
Det vill vi alla som åker runt![]()
Sorry om det blev väldigt OT här nu men det var bara tvunget att redas ut lite saker. Megagossen är en av de roligaste/bästa killarna i depån. Man vill INTE bli av med honom![]()
Den bussen jag tänkte på såldes av en kille som hette stefan karlsson från stockholm. kollade mobilnumret och det gick till en tjej i v. frölunda (?)Spider skrev:2301720Kom ju just på...... Kjelle åker ju inte Citroen, han åker Fiat (Ducato) så.... Peugeot/Citroen/Fiat....... samma låda, olika loggor... inte så lätt att vara på topp så här på morgonen.
.
Depåölegottmegagossen skrev:2301798Paraplypojke, plus ölhållare...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |