KTM 390 Duke på landsvägen?

GeForce

Zumba
Gick med
16 Feb 2007
Hoj
ingen...
Tjenare!
Skall hyra hoj i Tallin och köra ner till Tartu, vidare till Pärnu och tillbaka till Tallin.
Tillsammans blir det ca. 450km på landsvägen. Skulle få hyra en ktm 390 årsmodell 2014 för 290€ en hel vecka.
Hur är det att köra denna på landsväg, är det en möjligt eller är det pain in the ass?

Om ni har någo andra tips på var man kan hyra hoj i Tallin får ni gärna skrika till.

Johan

Har provkört en för ett tag sen, trevlig hoj med hyfsat putt i maskin å lätt som en moppe, funkar att marcha runt 130, dock är den ruggigt kompakt är själv 180 å de e nog max för att de ska vara bekvämt längre stunder, med packning kan de bli trångt.

Vilket körkort har du a2 eller a. Har du a2 då blir urvalet mer begränsat.

Nu vet jag hur vägarna är i estland. Hojen känns som en 125 cc med 390 motor chassiemässigt. Packning eller skjutsning kan du glömma. Men den är grymt trevlig krokiga landsvägar och gocart banor.

Jag är 186 lång och kommer varken att ha packning eller passagerare. Jag har a körkort. Det låter som att det kanske går om jag ber polarna att vi tar lite mindre och krokigare vägar. Dock är jag lite orolig över min längd...
Tack webgringo för linkkarna.

Har åkt Tallin-Pärnu med bil för några år sen i tjänsten (tror det var Juni 2009 eller 2010) och skulle säga att vägarna är i rätt skick för en liten Duke eller nåt annat lite mjukare med bra fjädringsväg.

Kan ju samtidigt nämna att Pärnu har en lååång och bred sandstrand med jättemånga flickor i liite för korta slampiga jeansshorts.... Var som ett jävla Baywatch avsnitt fast dom sprang inte i slowmotion.... Mumma för oss gubbsjuka och mycket oväntat. Det var också mer eller mindre omöjligt att hitta ätbar mat minns jag.

Vi var också förra året ner till Pärnu och stranden och club Suger är orsaken till att vi far tillbaka :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...