Ktm 2007

Quattro

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Ort
Arvidsjaur
Hoj
Ingen ännu...
Är det nån som har pejl på vad som kommer 2007 från KTM?
Jag är sugen på en 950sm och är lite nyfiken på om det dyker upp några förändringar till nästa år....
 
Inga tips om vad som dyker upp 07, tänkte bara om du provat Superduke? Jag provade både 950 SM och superduke och enligt min smak var SDn mer bus och styvare väghållning. Bara ett tips =)
 
GeFeldz skrev:
2388735 Inga tips om vad som dyker upp 07, tänkte bara om du provat Superduke? Jag provade både 950 SM och superduke och enligt min smak var SDn mer bus och styvare väghållning. Bara ett tips =)

Tack för tipset, men tyvärr så femdubblas (DRYGT!) försäkringen om jag jämför mot SM:en (Tex hos Bilsport och MC: Superduke= 24030:- Hel/Hel, 950SM=4194:- Hel/Hel).
 
Cervantes skrev:
2388958 Fanns nån tråd där dom spåna ang. SM kit till superenduro.. kunde ju va nått om det kommer! :tummenupp

*edit* http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131224

japp de skulle jag vilja ha :)
sen finns det även en tråd där man fråga om duken o Sm,n
de flesta som provat tyckte sm,n va lite roligare på någe sätt..
den e faktiskt ganska roligare..
jag personligen tycker den va lättare o få upp på baken än duken :va
 
Quattro skrev:
2388943 Tack för tipset, men tyvärr så femdubblas (DRYGT!) försäkringen om jag jämför mot SM:en (Tex hos Bilsport och MC: Superduke= 24030:- Hel/Hel, 950SM=4194:- Hel/Hel).

Ah, ja det är ju en rejäl anledning =/


ozeo skrev:
2388967 japp de skulle jag vilja ha :)
sen finns det även en tråd där man fråga om duken o Sm,n
de flesta som provat tyckte sm,n va lite roligare på någe sätt..
den e faktiskt ganska roligare..
jag personligen tycker den va lättare o få upp på baken än duken :va

Jag gillade helt klart SDn bättre, den var lite svårare att dra upp på bakan det håller jag med om. Däremot var det inte direkt nå'n utmaning. Jag tyckte SMen var lite mjuk, gillade det fastade landsvägiga i SDn.
Men 6*försäkringspengarna... Hu!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top