Då kommer den ryta som f*n!!Har Akra på min utan db killer men tanken är att få tag i en ljuddämpare som är helt i typ kolfiber för att få ett dovare ljud... Även katalysatorn ska bort samt annat luftfilter system instaleras för att få mer morr....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då kommer den ryta som f*n!!Har Akra på min utan db killer men tanken är att få tag i en ljuddämpare som är helt i typ kolfiber för att få ett dovare ljud... Även katalysatorn ska bort samt annat luftfilter system instaleras för att få mer morr....
Helst även få in Dukens programvara... Den låter mer agresivare ....Då kommer den ryta som f*n!!
Borde inte den ha ett lättare svänghjul som gör att den varvar snabbare och känns/är aggressivare? Sätt den i sport och var nöjd med det..Helst även få in Dukens programvara... Den låter mer agresivare ....
Har haft den inställd sen början bara på sportläge..Borde inte den ha ett lättare svänghjul som gör att den varvar snabbare och känns/är aggressivare? Sätt den i sport och var nöjd med det..
Då får du nog vara nöjd med det och inse att det är så här din motor är. Jämför jag min 1090r med min gamla 990 smt så varvade 990'in (gathoj) mycket snabbare än 1090'in (offroad).Har haft den inställd sen början bara på sportläge..
Tror vi inte på. Har hört att KTM rasar så fort man sätter sig på den.klart man har kvar en KTM 1290 SAT, -världen bästa allroundhoj
Hade planerat in en tur till nordkap , men råkade bryta foten i våras.
Den har varit en riktig trotjänare. Används som semesterhoj, pendlarhoj samt banhoj.
har rullat bekymmerslöst i ca 13 500 mil, säkert 50 bandager mm
13500!!!11!1 Shit!klart man har kvar en KTM 1290 SAT, -världen bästa allroundhoj
Hade planerat in en tur till nordkap , men råkade bryta foten i våras.
Den har varit en riktig trotjänare. Används som semesterhoj, pendlarhoj samt banhoj.
har rullat bekymmerslöst i ca 13 500 mil, säkert 50 bandager mm
) .Håller med dig och även Ducati multistrada börjar bli ganska vanligt man ser när man är ute på semester.Förutom alla xx.xxx antal gråskägg på GS som man stöter på i Alperna så finns det en hel del 1290 också. De ser minst lika glada ut och ljudet är ju betydligt bättre…Skön hoj!
Förutom alla xx.xxx antal gråskägg på GS som man stöter på i Alperna så finns det en hel del 1290 också. De ser minst lika glada ut och ljudet är ju betydligt bättre…Skön hoj!
Tror 6-7 av 10 hojar jag mötte på väg till Nordkapp var GS'ar.Håller med dig och även Ducati multistrada börjar bli ganska vanligt man ser när man är ute på semester.
Tänkte på det förra veckan när jag var i Tyskland såg några hundra GS men tror bara jag mötte ett par Versys1000 som jag själv kör
1390 SMT då kanske för att fortsätta din problemfria resa på 2 hjul, oavsett vad många andra tycker om KTM ?Jag ska testa en 1390 super duke GTi vår men sitter jag inte bra på den blir det nog en sån här.
Jag blev inte jätteförtjust när jag testade 890'n.1390 SMT då kanske för att fortsätta din problemfria resa på 2 hjul, oavsett vad många andra tycker om KTM ?
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |