Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fortfarande fuktiga vägar och kalla nätter och MASSOR med grus.
Kan inte vänta att få köra hem den.![]()
Det e väll meningen man ska piska grus med domdärna![]()
Tänkte också slå till på en sådan men tydligen är det inte ett godkänt lås och enligt försäkringen behöver man ju ha två godkända lås... Fick också heads up på att det va strul med det här larmet på tidigare modeller men blev rekommenderad att köpa Ett skivbromslås med larm från abus till, typ som detta: http://www.mc-boden.se/sortiment/las-sakerhet/skivbromslas?vmcchk=1Det mesta är numera standard väskorna flyttade jag över
Jag funderar på ett lås till bromsoket fram nr. 610.12.932.000
det ersätter skivbromslås och sitter monterat hela tiden
prylkatalog issuu.com/ktmmegaservice78
Tänkte också slå till på en sådan men tydligen är det inte ett godkänt lås och enligt försäkringen behöver man ju ha två godkända lås... Fick också heads up på att det va strul med det här larmet på tidigare modeller men blev rekommenderad att köpa Ett skivbromslås med larm från abus till, typ som detta: http://www.mc-boden.se/sortiment/las-sakerhet/skivbromslas?vmcchk=1
Någon som har någon erfarenhet av ett sådant?

Lägg gärna upp en bild på denDå var den klar för leverans.
Imorgon hämtas hojjen hem från handlaren!
Ska bli en fin dag med kall morgon och varmare varefter dagen lider.
Tur den har både rump-, och hand-värme.
4241 riksdaler för hel-XL hos Svedea är riktigt bra tycker jag.
Vad har ni andra för premier?
Touratech-plattan på väg.
Riser'n blev det nåt knas med så den skall beställas om ikväll.
Har just kommit hem från en 300-milatripp på 1290 SA. Fin hoj, går som skräcken i maskin. Inga problem att marscha i 200 då vindskyddet är mycket bättre än på 1190. Satsa dock på en skyddsfilm på den silverfärgade lackeringen vid knäna, det är mycket repkänslig.

min återförsäljare bekräftade nu att det låset tyvärr inte är godkänt så du måste ändå ha ett lås till för försäkringen... Tråkigt för det verkade ju grymt smidigt annarsDet mesta är numera standard väskorna flyttade jag över
Jag funderar på ett lås till bromsoket fram nr. 610.12.932.000
det ersätter skivbromslås och sitter monterat hela tiden
prylkatalog issuu.com/ktmmegaservice78
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |