Ktm 125 -07 [nybörjare hjälp]

Flera bilder kommer och bättre, var bara några från mobilen. Ska skaffa dekaler. Några snygga du rekommenderar? Ska hitta ett par vita med fin ktm loga på. Hittar dock inga. Tror du det finns några snygga?

dekaler!

Dekaler finns på t.ex: 24mx.se, mcdekaler.se m.m bara att googla... ja det är sjukt snyggt med vita dekaler på KTM, men har du tittat på Jägermeisterdekalerna som finns till KTM? Sjukt snygga! Försök hitta ett stort komplett kit med bakgrundgrafik också!

BTW: snygga bilder! Funderat på att fixa en motardframskärm till den? Blir lite grymmare då!

Har redan kollat Jägereisterdekalerna, gillar också dem. Dock hittade jag på en annan sida. Där man kunde köpa alla möjliga dekaler, nästan alla var med ktm logor på och fanns i olika färger och design. :tummenupp

Vilken sida? Tittat på ebay? Blir sjukt mycket billigare. Tar du från Tyskland eller England så slipper du tull och moms också!

Vilken sida? Tittat på ebay? Blir sjukt mycket billigare. Tar du från Tyskland eller England så slipper du tull och moms också!

Jag vet, men har inte kollat. Bra tips annars ;) Har en annan fråga? Vet du om man kan köpa ett tändlås, hur lätt det är att sätta på. Och hur säkert det är. Hade gärna varit skönt. Med tanke på att jag kanske ska köra till skolan. Eller eventullet ska parkera den hos en polare eller så :confused:

Jag vet, men har inte kollat. Bra tips annars ;) Har en annan fråga? Vet du om man kan köpa ett tändlås, hur lätt det är att sätta på. Och hur säkert det är. Hade gärna varit skönt. Med tanke på att jag kanske ska köra till skolan. Eller eventullet ska parkera den hos en polare eller så :confused:

Vet inte alls hur lätt det är, men det är ju lätt att gömma en "switch" annars nånstans på hojen där den inte syns och koppla denna så den bryter tändningen på nåt sätt. Kan koppla den till tändspolen eller till dödaren så det blir som att dödaren konstant är i... är inte helt hundra på el och sånt, så hoppas någon annan vaknar till här i tråden om dom har nåt bättre alternativ! Vilken sida hade du hittat dekaler på?

Vet inte alls hur lätt det är, men det är ju lätt att gömma en "switch" annars nånstans på hojen där den inte syns och koppla denna så den bryter tändningen på nåt sätt. Kan koppla den till tändspolen eller till dödaren så det blir som att dödaren konstant är i... är inte helt hundra på el och sånt, så hoppas någon annan vaknar till här i tråden om dom har nåt bättre alternativ! Vilken sida hade du hittat dekaler på?

Tänkte det också. Men hade varit snyggt och bekvämt med en nyckel. Jaja det löser vell sig. Det är det jag inte kom ihåg vad jag såg alla fina dekaler. Ska försöka leta upp den igen.

Ska see vart jag kan göma den bara. Inte alltid så lätt.

EDIT: Kan du rekommendera någon kolv som håller längre. För den som sitter på nu ska tydligen vara lite tåligare en andra. Klarar 80 timmar. Venne vad för någon han snackade om.

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back