KTM 125 -04a

okej, tack för tipset Fuffe! ska beställa de imorgon då så man kan tejpa gaffeln :D mer kommentarer :D

tack för kommentarerna, ska kolla på de här me snow white plast, fast dock utan dekaler för jag tror att det skär sig till röda fälgar :) ingen som har någa tips på billiga modifikationer som inte kräver så mycket pegnar? någon som kan länka till stålomspunna kylarslangar?
MVH Peter

tack för kommentarerna, ska kolla på de här me snow white plast, fast dock utan dekaler för jag tror att det skär sig till röda fälgar :) ingen som har någa tips på billiga modifikationer som inte kräver så mycket pegnar? någon som kan länka till stålomspunna kylarslangar?
MVH Peter

Jo det skär sig nog lite... Det finns väl överdrag till kylarslangarna så att det ser ut som stålomspunnet???

ja precis! det är det jag söker! :D ingen som vet vart köpa?! :D

180px-RollenAlufolie2.jpg
Aluminiumfolie

:fakta

det blir väl inte bra resultat av att linda aluminium folie runt kylarslangarna? :P såg på moppenet en som hade "fejk" stålomspunnet på kylarslangar, ingen som vet vart köpa? det höjde utseendet med 1000000 % på motorn !
MVH Peete

okej ska göra det! Tack så hemskt mycket !:D har letat som en tok! :D

tyvärr dröjer det till uppdate för jag går skola i Arjeplog och har 40 mil hem till hojjen ;(

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back