Akra-Linkan
Intendent
Nån som vet? Eller kanske nån i sthlm området har Lampinsats + 2 blinkers till en KTM 620 -01:a beggat?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

TomK skrev:Är det dags för besiktning ?(eller är det misslyckade tolvor ?
)
d1ce skrev:En 01:a besiktigas väl inte förrns nästa år? Uteslutningsmetoden ger oss bara ett alternativ...
//@
TomK skrev:Fast jag besiktigade min första gången i år (februari) - uttagen i januari -02 nämligenMen känner jag Linkan rätt så är det bakåtvolt som inträffat
![]()
TomK skrev:Är det dags för besiktning ?(eller är det misslyckade tolvor ?
)
Det hade du inte behövt. Alla motorcyklar får automatiskt körförbudet upphävt resten av året om detta inträffar före April i år. Med de nya besiktningsreglerna ska motorcyklar besiktas första gången senast fyra år från första registrering och därefter vartannat år. Du hade med andra ord kunnat vänta till Januari -06 med att besikta hojen.TomK skrev:Fast jag besiktigade min första gången i år (februari) - uttagen i januari -02 nämligenMen känner jag Linkan rätt så är det bakåtvolt som inträffat
![]()
Akra-Linkan skrev:Nån som vet? Eller kanske nån i sthlm området har Lampinsats + 2 blinkers till en KTM 620 -01:a beggat?!![]()
![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |