KTM återförsäljare reservdelar i strängnäs eller i närheten.....

Akra-Linkan

Intendent
Gick med
20 May 2003
Hoj
KTM 625 SXC, TL1000S
Nån som vet? Eller kanske nån i sthlm området har Lampinsats + 2 blinkers till en KTM 620 -01:a beggat?! :gnissla :gnissla

Är det dags för besiktning ? :) (eller är det misslyckade tolvor ? :hihi )

TomK skrev:

En 01:a besiktigas väl inte förrns nästa år? Uteslutningsmetoden ger oss bara ett alternativ... ;)

//@

d1ce skrev:
En 01:a besiktigas väl inte förrns nästa år? Uteslutningsmetoden ger oss bara ett alternativ... ;)

//@

Fast jag besiktigade min första gången i år (februari) - uttagen i januari -02 nämligen :) Men känner jag Linkan rätt så är det bakåtvolt som inträffat :D

TomK skrev:
Fast jag besiktigade min första gången i år (februari) - uttagen i januari -02 nämligen :) Men känner jag Linkan rätt så är det bakåtvolt som inträffat :D

Ok! Jag som hade hoppats på att slippa besiktiga min i år. Min besiktning är giltig t.o.m 2004-04-30, då måste jag väl klara mig så att jag får den framflyttad till 2006? enligt nya lagen alltså...

//@

edit: "Den 1 april i år ändras besiktningsreglerna för motorcyklar" Verkar inte bättre än att jag klarade mig :)

Last edited:
En stjärna klotar aldrig...så är fallet även denna gång :arsele :)

Jag har haft körförbud på min hoj i 2 år sen polisen tog mig å påpekade att mina fälgar va för små. Regbeviset säger 18 - 21". :arsele :arsele

Svar ja på besikting alltså!

TomK skrev:

Last edited:
TomK skrev:
Det hade du inte behövt. Alla motorcyklar får automatiskt körförbudet upphävt resten av året om detta inträffar före April i år. Med de nya besiktningsreglerna ska motorcyklar besiktas första gången senast fyra år från första registrering och därefter vartannat år. Du hade med andra ord kunnat vänta till Januari -06 med att besikta hojen.

//Edit: Tydligen upphävs inte körförbudet förrän första April så vill man använda hojen innan detta datum måste man besikta den.

Last edited:
Akra-Linkan skrev:
Nån som vet? Eller kanske nån i sthlm området har Lampinsats + 2 blinkers till en KTM 620 -01:a beggat?! :gnissla :gnissla

japp, Kw-service i vansö(8km utanför)strängnäs. Har allt fast det är ett garage företag och skulle han inte ha det så tar han hem det. är egentligen cross enduro inriktad men löser allt, köper mina husa prylar där. Ligger 10 procent under listpris......
0152-20136

ring på eftermiddan

Yeap, Klasse (KW-Service) ær helt suveræn, køper næstan alla mina saker dærifrån, fast jag bor i Ørebro. Har vældigt mycket smågodis som man vill klæmma på och køpa nær man ær dær, så håll i plånboken, iaf om det ær enduro/cross som man tycker ær godis) ær det inte hemma så tas det hem. ÅF åt grahns och...grrr...kommer inte på vem mer...

Det enda som jag INTE har køpt genom Klasse ær min ARAI hjælm :D
Dæck, hjælmar, skinnstæll, handskar, SM-kit till husa, glsaøgon, reservdelar, castrol oljor, ryggskydd, støvlar (mmmm, alpinestars :) ) allt har jag køpt dær.....hmmm...børjar førstå varfør han han ser glad ut varje gång jag kommer førbi, nyah nyah :D

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back