Kryssning med Birka 23 april 2005

Shiiit. Glömde... woups. Då jag har det ganska så knackit med cäsh så tackar jag nej. Men blir det ändringar då jag försöker få mina päron att köpa ut min bil så får jag några lappar över. DÅ är jag fet på! Återkommer snarast möjligt!

Det är lugnt....än så länge! Den 8'e ska jag betala in till Silja Line så senast den 7'e vill jag ha svar och i så fall pengar! Kommer du med mig, cl o Bonnie så pröjsar du 195.- för din del i vår C-hytt. Mat tillkommer.

Jag kom på en till anledning varför jag inte kan åka med. Jag ska på studentskiva då. (Det är cool_adde här på forumet som har den)
MikkE ska också dit.

Fyll på vilka som bokat !!

1. betsy
2. Prillan
3.GJN
4. cl
5. Bonnie
6.
7. Kakan
8. ktmjacke
9. Alexi
10.

Kom igen nu gått folk!!! Häng på nu! 2 förbokade bäddar kvar. En i kakans b-hytt a´295.- och en i min c-hytt a´195.-! 2 personer handlar det om alltså så är hytterna vi bokat fulla. Kom med och ha kul. Min hytt skall betalas senast den 8'e så tills den 7'e har ni på er att tänka.

//GJN :banana :fyllisar

:näsblod efter mycke siffer kanpningar ska alla ha fått sina pengar i dag och i morgon....PM:a gärna så jag vet :)

Och är det nån som blir sugen i sita stund finns de ju två platser kvar så det är bara hojta till.....

:fyllisar :banana

Kakan skrev:
:näsblod efter mycke siffer kanpningar ska alla ha fått sina pengar i dag och i morgon....PM:a gärna så jag vet :)

Och är det nån som blir sugen i sita stund finns de ju två platser kvar så det är bara hojta till.....

:fyllisar :banana
Oj såg inte det här innan jag skickade pm:et
Suveränt :tummenupp

Johanjulgran skrev:
Oj såg inte det här innan jag skickade pm:et
Suveränt :tummenupp

:lol det är lung du är för ung för att komma ihåg allt :hihi
:va eller var de gammmmmaaalll :va

Kakan skrev:
Mat itagas när??
På båten eller innan :va

Ska vi äta? Blir det ingen fest? :va

Fet bulkig mat är bra innan drinkar med paraply... :hihi

Med tanke på den billiga biljetten kan ske vi ska äta på båten då. Blir stressigt annars kanske...

dom säljer väl enkilos förpackningar med chilinötter i taxfreen???Sen kan vi ha en tävling om vems hytt som stinker bäst :tungan

Tycker nog som Bonnie att vi äter ombord!!! Övriga? Vad tycker ni??? Ska vi boka nått i så fall eller?

Menyn ser bra ut, ska det ätas på båten handlar det väl om huruvida det finns lediga bord hyfsat tidigt. Typ strax efter avgång. Eller?

betsy skrev:
Menyn ser bra ut, ska det ätas på båten handlar det väl om huruvida det finns lediga bord hyfsat tidigt. Typ strax efter avgång. Eller?
Brukar tyvärr alltid va fullbokat.

betsy skrev:
Då ringer du och bokar i gryningen då? Ulla-Bella :7peta

:lol Ulla-Bella Ktmjacke :)

Jag litar på vad Betsy säger så nån får boka bord jag jobbar :lol och då natt så jag är inte vaken så ofta när dom har öppet :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...