Kryptoniten.se lever igen (Rörkenbilder 20/6)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Det har varit knapert med bilder från mig den senaste tiden... men nu finns till slut nya hojbilder på sidan. :tummenupp

http://www.kryptoniten.se/bilder/

195 bilder knäppte jag och då jag inte tagit kort på så lång tid valde jag att lägga ut sgs alla. 1 var bortom räddning och på 1 såg Lotta så sur ut, så för att vara snäll lade jag inte ut det. Det finns m.a.o. 193 bilder.
(Kan även nämna att Ingen bild är beskuren)

Tyvärr får ni stå ut med kvalitén än. Ny kamera blir det först nästa vecka eller så...

060.jpg

068.jpg

084.jpg

(Får jag inte många kommentarer så övergår jag kanske till att fotografera raggarbilar på heltid) :tungan

Kryptonit skrev:
http://www.kryptoniten.se/bilder/

Tyvärr får ni stå ut med kvalitén än. Ny kamera blir det först nästa vecka eller så...

(Får jag inte många kommentarer så övergår jag kanske till att fotografera raggarbilar på heltid) :tungan

Stå ut med kvalitén ??? Den är ju så bra att man numera måste komma ihåg att tvätta hojen innan måndagskörningarna..... :näsblod :gnissla

Snälla Krypto gå inte helt över till den mörka (raggar) sidan, vi behöver dig och din kamera så vi överlever höst och vintermörkret. :Bugar :Bugar

//B

Welcome back Maestro :Bugar

Du är en fena på att fota :tummenupp
Jag ser fram mot bilder från din nya kamera :banana

(Får jag inte många kommentarer så övergår jag kanske till att fotografera raggarbilar på heltid) :tungan[/QUOTE]

JÄTTESNYGGA BILDER!!! Önskar jag varit med... Men det får bli en annan gång! Roligt att se att ni andra hade en toppendag!

Ella

Tummen UPP!!!
Alltid lika snygga,
SUVERÄNT som vanligt
Du är efterlängtad kryp inte in under stenen och bli raggare!!!
Det är ett farligt släkte har jag hört ;)

bra med fler fotografer oxå...så alla har chansen att komma med på åtminstonde 1 bra bild!!!

Du e bara bäst !!
Du får hänga med på dom stora banåkningarna med nya kameran
så lovar jag att jag ska köpa bilder av dig !! :bow :bow

Välkommen tillbaka!! Varför har du varit borta från våra liv så länge :confused: Suveräna bilder!!

För övrigt tycker jag att årets fotografer håller extremt hög klass, vad tycker ni andra?

3:e bilden ovan, på Bear, ser ju helt sjuk ut! Om det inte vore för hjulen så skulle man kunna tro att Bear lagt sig ner på backen med hojen över sig.

Grymt! :tummenupp

Jag håller med Kongo och resten. Sluta att ta bilder på raggers. Där finns inga bra bilder att hämta. De lutar ju inte! :D

Det är hojbilder vi vill se! Bara hojbilder. Du vet att det är det du är bra på :tummenupp
Raggers får du ta bilder på på fritiden.

Penguin skrev:
3:e bilden ovan, på Bear, ser ju helt sjuk ut! Om det inte vore för hjulen så skulle man kunna tro att Bear lagt sig ner på backen med hojen över sig.

Grymt! :tummenupp
Han kör ju med grymma touringdäck från Metzeler :tummenupp
(om han inte har bytt fabrikat)
Dessutom är det ju R1-delar på antikrundan!

Last edited:
Lucky Luke skrev:
Han kör ju med grymma touringdäck från Metzeler :tummenupp
(om han inte har bytt fabrikat)
Dessutom är det ju R1-delar på antikrundan!
Du, den där hojen skall hasa åt sidan i nästan varje sväng. Det är otroligt att hojen inte har fattat det än. Föraren skiter i det, därför går det tydligen...

JoS skrev:
Du, den där hojen skall hasa åt sidan i nästan varje sväng. Det är otroligt att hojen inte har fattat det än. Föraren skiter i det, därför går det tydligen...
Som med humlorna som inte kan flyga... fast det kan dom ju för deras vingar är inte helt släta, utan "vågformade" då får dom tillräckligt med lyftkraft. :confused:

Lucky Luke skrev:
Som med humlorna som inte kan flyga... fast det kan dom ju för deras vingar är inte helt släta, utan "vågformade" då får dom tillräckligt med lyftkraft. :confused:
Exakt. Det är konstigt det där. :gnissla

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...