Kryptonit skrev:Det är ute i bushen mellan V-ås och Hummelsta och välkommen tillbaks är det rätta att säga.
Norra eller södra bushen? Genom den norra bushen går en skojsig räseråkningsväg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kryptonit skrev:Det är ute i bushen mellan V-ås och Hummelsta och välkommen tillbaks är det rätta att säga.
Mattias skrev:Genom den norra bushen går en skojsig räseråkningsväg!![]()
Penguin skrev:Sträckan Bred-Siggesta-Fjärdhundra är ju helt okej.![]()
Faaaan nu blev jag ju körsugen ju....![]()
Bikerbitch skrev:Stort Grattis till dig/ er!
Det såg ju kanonmysigt ut! Vad får man ge för en sån där kåk med villa ute i bushen?
Spekulerar själv i huruvida jag vill bo kvar i Sthlm när jag blir äldre nämligen
När är inflyttningsdagen då? Hoppas ni kommer trivas!
Kryptonit skrev:Cirkus 11 nya R1r är priset.. Det motsvarar väl en liten etta med kokvrå relativt centralt i Stockholm
![]()
Husköpet är dock bara nästan klart.. (Kontrakt skrivs imorgon)
Bikerbitch skrev:Att köpa hus utanför Sthlm är något jag starkt skall tänka över när jag blir stor.
Så, när kommer barnen![]()

Kryptonit skrev:Huset är på 105 kvm + 50 (tror det är källaren som räknas i de 50?)
Om jag kommer ihåg rätt är det på övervåningen altan, ett stort sovrum, ett mindre sovrum, vardagsrum, kök, hall samt badrum. I källaren finns wc, bastu + dusch, ett sovrum samt ett till rum (typ gillestuga) samt två förråd på 10 kvm vardera.
Resterande hus är ett pannhus som innehåller panna (pellets, ved, el) samt förråd, ett 2-vånings uthus (förråd) på 50x2 kvm, en lada på 200 kvm (varav 150 kvm isolerat), ett lider (maskinhall) på 70 kvm och till slut en till lada som jag inte vet hur stor den är.. 200 kvm kanske? Den rymmer nog 16 traktorer ungefär.
Rörken, Pumpen, Lunda, Tierp, Sigtuna gör att jag förmodligen kommer spendera mer tid i Uppsala än i V-ås
Edit: Det är ingen som har någon R1-motor eller liknande liggandes så jag kan bygga en snabb gräsklippare? Gräsmattan är nog över 3000kvm stor![]()
Hallå där! Asfaltera och bygg en roadracingbana av den gräsmattan 
Kryptonit skrev:Barnen... tja... hade tänkt skaffa en liten till att pyssla om... Det blir i sånt fall en Dodge eller Cheva van![]()
Bikerbitch skrev:Naaash då. nåväl, inte dags ännu mao. Hoppas som sagt ni kommer trivas ordentligt. Är man välkommen i maj tro?
Det är jag säker på att du är.Bikerbitch skrev:Är man välkommen i maj tro?
Snacka om inflyttningsfest! 
JoS skrev:Det är jag säker på att du är.![]()
Vi kanske borde lägga nästa Sporthoj.com-fest hos Krypto?Snacka om inflyttningsfest!
![]()
Det är väl klart!Bikerbitch skrev:Då får Krypto stå som arrangör![]()

JoS skrev:Det är väl klart!Eller hur Krypto?
![]()
Kryptonit skrev:Huset är på 105 kvm + 50 (tror det är källaren som räknas i de 50?)
Om jag kommer ihåg rätt är det på övervåningen altan, ett stort sovrum, ett mindre sovrum, vardagsrum, kök, hall samt badrum. I källaren finns wc, bastu + dusch, ett sovrum samt ett till rum (typ gillestuga) samt två förråd på 10 kvm vardera.
Resterande hus är ett pannhus som innehåller panna (pellets, ved, el) samt förråd, ett 2-vånings uthus (förråd) på 50x2 kvm, en lada på 200 kvm (varav 150 kvm isolerat), ett lider (maskinhall) på 70 kvm och till slut en till lada som jag inte vet hur stor den är.. 200 kvm kanske? Den rymmer nog 16 traktorer ungefär.
Rörken, Pumpen, Lunda, Tierp, Sigtuna gör att jag förmodligen kommer spendera mer tid i Uppsala än i V-ås
Edit: Det är ingen som har någon R1-motor eller liknande liggandes så jag kan bygga en snabb gräsklippare? Gräsmattan är nog över 3000kvm stor![]()
(fast det är väl kanske inte så viktigt eller?*s*)Deadmetal skrev:Kan ju bli logdans med gammeltjo o Kreuger med knätofs![]()
xx & Galne Dansken skrev:Grattis - Asfaltera i ladan och det är innenomhus vinter MC roadracingbana
![]()

Precis, låt den växa igen till ängsmark, ställ dit ett och annat bilvrak och sök EU-stöd för artrikedomsbevarande..Kreuger skrev:You wish!! :kocko
Om du inte gilla XX förslag om kräsmattan eller bara tycker att det är för dyrt kan det ju vara ett alternativ att låta den vara och bli åker, många tycker det är fint, och det kräver extremt lite skötsel och ger mer tid till alla dina riktiga intressen!! *påpekar*![]()
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller