tobbeviking
Sporthojsnörd
Vad är det med skinn egentligen?
Mitt skinnställ har krympt under vinterförvaringen, var precis ute på en liten runda nu och ja, jag kunde konstatera att det krympt.
Värst var runt bålen, jag får knappt luft när jag kör.
Kan det vara att man har det hängandes eller är det för att det är ett levande matrial?
Finns det ngn tvål man kan gnida in stället med som förhindrar krympning?
I annat fall kunde jag konstatera att min värstingbåge går lika fort i 50km/t detta året som förra, den reser sig lÄTt pÅ sLAnGeN i 218km/t YEAH BABY!
Men för att inte vara allvarlig en stund så kan man ju lätt konstatera att nu är grejerna i rullning igen.
Hojen känns likadan som året innan och stället kommer nog passa bättre om en månad eller två då jag gått ne.....töjt det lite
//Tobbe
Mitt skinnställ har krympt under vinterförvaringen, var precis ute på en liten runda nu och ja, jag kunde konstatera att det krympt.
Värst var runt bålen, jag får knappt luft när jag kör.
Kan det vara att man har det hängandes eller är det för att det är ett levande matrial?
Finns det ngn tvål man kan gnida in stället med som förhindrar krympning?I annat fall kunde jag konstatera att min värstingbåge går lika fort i 50km/t detta året som förra, den reser sig lÄTt pÅ sLAnGeN i 218km/t YEAH BABY!
Men för att inte vara allvarlig en stund så kan man ju lätt konstatera att nu är grejerna i rullning igen.
Hojen känns likadan som året innan och stället kommer nog passa bättre om en månad eller två då jag gått ne.....töjt det lite
//Tobbe