Krya på dig Ironmike!

• Thread starter Thread starter californication
  • Start date Start date

californication

Guest
Ironmike hamnade ikväll på sjukan efter lite bus, det går ju tyvärr inte alltid bra. Får hoppas att han mår bättre imorgon, jag själv var inte med (tackochlov) men det lät riktigt läskigt.
Hoppas att det inte är något allvarligt, tur att han inte vurpa.

Krya på dig Micke, hoppas du mår bättre snart och hoppas du kommer snart (i gott skick!) :(

Ja micke nu får du ta o krya på dig :gråta Synd att man inte fick följa med in på sjukan...hoppas det inte är nått allvarligt nu o att du mår bättre snart...hör av dig när du kommer hem ... :gråta

Kajan skrev:
2290429 Thermal!

Var kommer din avatar ifran??

:hihi
Vet inte, hittade den nånstans på det stora internet, den är ju bara så skön. :hihi
Skulle kunna betala en del för en sån outfit, helst den blå. :D

Edit: Lägger till en större version på bilden.

Bifogat

• Läckertussar.JPG
    Läckertussar.JPG
    11.4 KB · Visningar: 1,154
Last edited:
MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.

:hihi
Halogen skrev:
2290737 MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.

Halogen skrev:
2290737 MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.
Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.

:död jag körde slangen, stog upp med ena benet på sadeln, va ojämnheter i asfalten eller nåt som gjorde att jag tappa balansen, å landa med halsen emot kåpglasets kant. slog i ganska hårt :( över struphuvet å mot vänster sida. samt gjorde illa nacken, men hade jag nämnt att jag haft "lite ont" nacken på akuten så hade jag varit kvar där i flera veckor.

tobbe filma mig på akuten, så de kanske dyker upp på film framöver.

:död :corn

IronMike skrev:
2290806 Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.

:död jag körde slangen, stog upp med ena benet på sadeln, va ojämnheter i asfalten eller nåt som gjorde att jag tappa balansen, å landa med halsen emot kåpglasets kant. slog i ganska hårt :( över struphuvet å mot vänster sida. samt gjorde illa nacken, men hade jag nämnt att jag haft "lite ont" nacken på akuten så hade jag varit kvar där i flera veckor.

tobbe filma mig på akuten, så de kanske dyker upp på film framöver.

:död :corn

NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?

Argyle skrev:
2290815 NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?
Jag landa med halsen mot kåpglaset, sen föll jag tillbaks mot sadeln, fick tag i styret, rullade 100 meter, bromsa lätt, fick ner stödet, å föll ihop på backen, men hojjen ståendes.

Argyle skrev:
2290815 NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?
Fan han överlevde..

Back