Kromslädar i flock!

Busafreak skrev:
De rätt, straffa dom med de värsta som finns. Låt bli att hälsa på dem.
De vågar dessutom inte släppa styret om vägen svänger.

Kort moralpredikan: De (fransmopparna) är osäkra, de vill ha litet status men framför allt tycker de att de är det roligaste som finns att köra MC. De vill dessutom känna den oerhörda kraften av sina 62 hästar och veta att de behärskar the big power.

Du behärskar alltså din Suzuki till fullo?! *gapskratt*

Har oftast inga problem med hälsandet med andra hojåkare, PVC-raket som gynekologstol. Visst kan man möta många glidare som inte hälsar men har själv försökt hålla i en skottkärra med en hand och förstår deras situation mycket väl :tummenupp

Twin skrev:
Du behärskar alltså din Suzuki till fullo?! *gapskratt*

Intressant iaktagelse. Jag misstänker att ingen på det här forumet behärskar sin hoj till 100%, och kan uttnyttja hela dess potential.

Man lär så länge man lever . . .

Var visst många som hade åsikt i ämnet...

Jag tror nog de flesta av PRO-knuttarna har skaplig koll på sina slädar men kan det vara så att man gör det med avsikt, tar upp mer väg än man borde alltså?

Eniligt min helt ovetenskapliga undersökning uppstår fenomentet särskilt när det bara är "riktiga rajders", med solglasögon och stenansikte som nå'n uttryckde det. Man får känslan att de tänker nå'nting i stil med "hade jag inte blivit fast på det där sabla jobbet på posten hade jag nog gått med i Hells Angels, men nu känns det lite bättre i alla fall. Jag plöjer fram på min mäktiga maskin och alla töntar i Volvo 850 med barnstolar och skit bara viker åtsidan av ren fruktan för mig. Yeah!.".

/Geek

P@trik skrev:
Låt gamlingarna va ,dom har nog med problem.

:lol :rofl :hihi ..vi har....fullt att värja oss från alla unga vackra damer som förstår att erfarenhet kommer med åren, inte med storleken på hålet i ljuddämparen..... :yoparty :Bugar

Busafreak skrev:
De rätt, straffa dom med de värsta som finns. Låt bli att hälsa på dem.
De vågar dessutom inte släppa styret om vägen svänger.

Kort moralpredikan: De (fransmopparna) är osäkra, de vill ha litet status men framför allt tycker de att de är det roligaste som finns att köra MC. De vill dessutom känna den oerhörda kraften av sina 62 hästar och veta att de behärskar the big power.

:7peta , hayabusa,..i usa kallas dom för Tupperwhere Torpedo... :lol :rofl

SimmPsi skrev:
Har oftast inga problem med hälsandet med andra hojåkare, PVC-raket som gynekologstol. Visst kan man möta många glidare som inte hälsar men har själv försökt hålla i en skottkärra med en hand och förstår deras situation mycket väl :tummenupp
:rolleyes: :hihi :lol :rofl :4skrika jag tror jag döör

Tysken skrev:
Haha, dom är roliga dom där cruisarna!
Här i stan är det faktiskt jävligt poppis med bend-over-hojar i flock också. Dom vill man helst inte möta. Dom fem första brukar gå bra men längre ner i ledet lånas det ganska friskt av mötande körbana.
Sen stannar dom oftast vid något vattenhål och går runt som orangutanger med sina krökta ryggar och hängande armar eftersom minsta försök till att räta upp sig i den tre nummer för trånga skinnpyjamasen obönhörligen ger pungsveda och pipig röst. Utstyrseln kombineras gärna med collegetröja utsmyckad med för flocken gemensamt, "häftigt", tryck.
Inte helt sällan är flertalet stenansikten som är övertygade om att just deras flock är ballast. :hihi

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Tysken skrev:
Utstyrseln kombineras gärna med collegetröja utsmyckad med för flocken gemensamt, "häftigt", tryck.
Äh, sluta klanka ner på de jagsvaga stackarna :7peta

rapidgeek skrev:
"hade jag inte blivit fast på det där sabla jobbet på posten hade jag nog gått med i Hells Angels, men nu känns det lite bättre i alla fall. Jag plöjer fram på min mäktiga maskin och alla töntar i Volvo 850 med barnstolar och skit bara viker åtsidan av ren fruktan för mig. Yeah!.".

/Geek

MOHAHAHAHAH :lol :jäs :ätapiller :rofl
fan det roligaste jag läst på länge, dagen kändes bättre efter en riktig pisskväll på jobbet :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park