Kromad Yamaha

Den som söker.. han slipper få kommentarer om att han inte sökt..
 
AleX skrev:
Den som söker.. han slipper få kommentarer om att han inte sökt..

Jag sökte,jag hittade inget,vad ska jag skriva så jag hittar???

Om den här tråden är så störande för de som har sett den där hojen förut så rekommenderar jag att ni trycker på Bakåt knappen
 
ape skrev:
äh larv. För mkt helt enkelt. :tummenner

Säg som det är du är bara avundsjuk :rofl

Stört snygg men då endast som show hojj skulle inte vara något man skulle våga sätta sig på och göra stan
 
Tok!g skrev:
Jag sökte,jag hittade inget,vad ska jag skriva så jag hittar???

Om den här tråden är så störande för de som har sett den där hojen förut så rekommenderar jag att ni trycker på Bakåt knappen

Finns redan en tråd om exakt samma hoj. Ligger några rader ovanför denna, just nu.
 
Okej,ursäkta

Tråden heter "Något för Rejvis att bita i". Lätt å veta att det är den kromade hojen det handlar om,men men jag ska kolla i varenda tråd innan jag postar nåt igen
 
Tok!g skrev:
Okej,ursäkta

Tråden heter "Något för Rejvis att bita i". Lätt å veta att det är den kromade hojen det handlar om,men men jag ska kolla i varenda tråd innan jag postar nåt igen
Sporthoj.com's medlemmar är experter på att döpa sina trådar så man vet vad de handlar om, har du inte märkt det?
 
Tok!g skrev:
Okej,ursäkta

Tråden heter "Något för Rejvis att bita i". Lätt å veta att det är den kromade hojen det handlar om,men men jag ska kolla i varenda tråd innan jag postar nåt igen

Förstår din uppgivenhet Tok!g...i nästan verenda tråd finns det nån som gnäller istället för att helt enkelt vända blad och fortsätta.
Och eftersom det är så ofta folk gnäller så är det nog många som inte törs/vill posta godbitar för dom KAN ju finnas nånannanstans på forumet för 90 år sedan och ingen vill ju få skäll!?
Däremot är det ett antal som är sugna på kredit för att .."JAG såg först..." att denna bild/film var postad en gång tidigare...ett forum med miljarder trådar och man uns sitta å gnälla över att en bild/film är postad tidigare??? :kocko

Men nästa gång, kom ihåg...lägg ned minst en (1) timme på att söka och om du inte hittar nåt på den tiden så har du säkert missat den...och, låt då bli att posta det du tänkt posta så självdör "bilder/filmer" allens av sig själv.


mvh
 
Tjejhoj, nöjde sig tydligen inte med backspeglarna för att kolla håret.
Bättre med hela hojen som en stor spegel.
 
tror ni han som kör den har kromat hjälm och skinställ också?
 
90 år sen.. eller några timmar sendan...
E de förmycket begärt att slänga en blick på de nyaste trådarna? :brinnerup

Edit: Dock bättre med två trådar än ingen

2old skrev:
Förstår din uppgivenhet Tok!g...i nästan verenda tråd finns det nån som gnäller istället för att helt enkelt vända blad och fortsätta.
Och eftersom det är så ofta folk gnäller så är det nog många som inte törs/vill posta godbitar för dom KAN ju finnas nånannanstans på forumet för 90 år sedan och ingen vill ju få skäll!?
Däremot är det ett antal som är sugna på kredit för att .."JAG såg först..." att denna bild/film var postad en gång tidigare...ett forum med miljarder trådar och man uns sitta å gnälla över att en bild/film är postad tidigare??? :kocko

Men nästa gång, kom ihåg...lägg ned minst en (1) timme på att söka och om du inte hittar nåt på den tiden så har du säkert missat den...och, låt då bli att posta det du tänkt posta så självdör "bilder/filmer" allens av sig själv.


mvh
 
Måste vara en av dom tidigare rettorna, dom där bilderna har nog dykt upp med jämna mellanrum under en 5-6 år nu.

Fast fan vilket jobb på hojen! :huvet
 
SFB skrev:
Måste vara en av dom tidigare rettorna, dom där bilderna har nog dykt upp med jämna mellanrum under en 5-6 år nu.

Fast fan vilket jobb på hojen! :huvet


skulle inte tro det.. hojen på bilden e en 04-05:a
med mv agusta slutrör
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top